Magyar Fallout Wiki

Weston Lesko

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sablon:Fallout 3 NPC overhaul project

Weston Lesko
250x250px
faj: Ember
kapcsolat: Önmaga
szerep: Entomológus
helyszín: Marigold Metró Állomás
Grayditch
megjelenés: Fallout 3
küldetések: Those!
Nectar Collecting for Fun and Profit
karma:
színész: Mike Rosson
SPECIAL: 3ST, 6PE, 3EN, 4CH, 8IN, 6AG, 5LK
ref id: 000393EB
base id: 000307C8

Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png

Dr. Weston Lesko egy tudós, aki Grayditch városába költözött a közelmúltban.

HáttereSzerkesztés

Lesko hozta létre a Tűzhangyákat, amik Grayditch lakosainak a zömét kiirtották. Az óriás hangyákon kísérletezett, hogy visszazsugorítsa, ezeket a förtelmeket az eredeti formájukra génmanipuláció útján és véletlenül létrehozta a tűzhangyákat. Lesko nem érzi magát bűnösnek a kísérleteinek az áldozatai miatt, szerinte a tudomány érdekében meghalt maroknyi ember, generációk életét fogja majd biztosítani.

Napi tevékenységSzerkesztés

  • Amíg a Those! nincsen teljesítve,Lesko az állomás alatti metrójáratokban lakozik . A boly mélye előtti laborjában szokta végezni a kis kutatásait. Néha a keltető helyet meg is közelíti.
  • Lesko addig nem tér haza, amíg a Those! küldetés nincsen teljesítve. Ebbe beleszámít, Bryan új otthona is (ha egyáltalán elvállaltad, hogy találsz neki).

Interakciók a játékos karakterrelSzerkesztés

Interactions overviewSzerkesztés

Sablon:Interactions FO3

KüldetésekSzerkesztés

  • Those!: Doktor Leskonak szüksége van a játékos segítségére, hogy vissza nyerje uralmát a teremtményei felett. Ha a játékosnak elég nagy a Tudományos tapasztalata és az Intelligencia szintje, akkor egy szinten tudod tartani a beszélgetőfelek érthetőségét. Lesko elárulja neked, hogy az FEV vírust használta a kísérleteihez. Az Entomologist perkel szintén egy újabb dialógus opciót vehetsz elő, amivel látszólag felidegesíted a doktort.
  • Nectar Collecting for Fun and Profit:Miután teljesítetted a "Those!" nevű küldetést, Lesko fizetni fog neked, ha hozol neki Tűzhangya Nektárt. Itt egy bug dolgozik, mert elvileg nem szabadna belépni a tudós házába, mégis bent van az orvos egész nap, akinek személyesen kell odaadni a nektárt. Ha túl sokáig maradsz bent, Lesko és a Protectronja tüzet nyitnak rád.

FelszerelésSzerkesztés

Viselet Fegyver Egyéb Elhalálozás
Lesko Laborköpenye
Reading Glasses
10mm Pistol - Lesko's Portable Terminal Access
Lab Technician Outfit

JegyzetekSzerkesztés

  • A tűzhangyák megölhetik Leskot, ha nyitva hagyod a laborja ajtóját. Bizonyosodj meg arról, hogy jól becsuktad az ajtót, legalább amíg nem teljesítetted a küldetését.
  • Ha nem fogadod el az extra jutalmat, nem fogod megkapni Lesko Laborköpenyét. Ha megölöd, csak egy csomó karmát veszítesz. Amit ő hord, az csak egy közönséges laborköpeny.
  • Ha úgy döntesz, hogy később akarod megkapni a jutalom perkeket. Akkor lehetőleg azelőtt tedd meg, mielőtt hazaér, mert utána eltűnik a beszéd opció.

MegjelenésekSzerkesztés

Lesko csak a Fallout 3-ban szerepel.

A kulisszák mögöttSzerkesztés

  • Lesko talán James R. Leskoról kaphatta a nevét, egy karakter a Phase IV c. filmből, aki szintén egy tudós, akinek "hangyaproblémái" vannak.
  • Ha Lesko rád támad, azt kiáltja, hogy "I will blind you with science!" - ez lehet, hogy összefügg Thomas Dolby dalával, "She Blinded Me With Science".
  • A beszédstílusa és a tudományos nézetei alapján Hubert Farnsworth professzorról, mintázták a személyiségét, a Futurama c. sci-fi sorozatból.

Sablon:Grayditch

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki