Fandom

Magyar Fallout Wiki

Washington-emlékmű

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Fallout 3 locations project.png
Fallout 3 locations project
This article is within the scope of the Fallout 3 locations project. This project is dedicated to standardizing Fallout 3 location articles. If you want to participate, please check the project page.
Washington-emlékmű
Icon building.png
Washington Monument.jpg
A Washington-emlékmű a Lincoln-emlékműtől nézve
300x150px
inside: The Mall
map marker: Washington-emlékmű
(Museum of History)
küldetések: Galaxy News Radio
cella név: WashingtonMonument01
title? 00018525
 
Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png

A Washington-emlékmű (Washington Monument) az Egyesült Államok egyik nemzeti szimbóluma,egy óriási obeliszk a főváros, Washington, D.C. központjában elterülő National Mall parkban, ahol többek közt a Capitolium is található. Az emlékmű George Washington elnök tiszteletére épült.

TörténeteSzerkesztés

Az emlékművet sok csapás érte, de még mindig büszkén tornyosul a Mall romos épületei fölé. Távolról nem lehet látni a falakat amiket a Testvériség állított az épület köré, védelmi okokból. A környék szuper mutánsai gyakran megölik az ide rendelt szerencsétlen Paladinokat.

Az emlékmű valószínűleg legmagasabb épület a játékban, és a térkép minden szögletéből lehet látni. A legfelsőbb emelete pedig lekörözi Tenpenny Tower erkélyét.

SzerkezetSzerkesztés

Amint belépsz, rögtön szemközt lesz egy lift, amivel felmehetsz egészen az emlékmű legtetejére, ahol Three Dog fel állított egy kis lakóhelyiséget, hogy innen korrigálja az adása tisztaságát, de neki otthon kell maradnia, hogy mindig friss hírekkel lássa el a Pusztát, tehát ide sosem jön el.

Kapcsolódó küldetésekSzerkesztés

Galaxy News Radio

JegyzetekSzerkesztés

  • A torony teteje jó otthon lehet a játékos számára mert van egy használható ágya és a kirakott tárgyak nem tűnnek el.
  • Az emlékművet gyakorlatilag mindenhonnan látni a játékból. D.C.-től északra lehet látni a torony tetejét, pedig a térkép szerint nem arrafelé nézel.
  • Az első kapu után van egy rés balra. Ha bemész rajta és megkerülöd az épületet, találni fogsz egy muníciós ládát, egy rakétavetőt és három rakétát.
  • A Washington-emlékmű egyike a három épületnek amiket majdnem mindenhonnan lehet látni. A másik kettő az MDPL-13 erőmű és Tenpenny Tower.
  • A tornyot az Acél Testvériség 2. Emlékmű Védelmi Különítménye őrzi, amit Paladin Berrings vezet.

MegjelenésekSzerkesztés

A Washington-emlékmű csak a Fallout 3-ban szerepel.

A kulisszák mögöttSzerkesztés

The Washington Monument.jpg

"My first wish is to see this plague of mankind, War, banished from the earth." --George Washington

  • Az eredeti emlékmű majdnem teljesen kövekből épült; a belső acélváz a készítők ötlete volt.

BugokSzerkesztés

  • Sablon:Platforms Gyors-utazás az emeltről, a liftet az emeleten tartja. Ha újra belépsz, egy sötét szobában találod magad és csak a lift érhető el. Ha, belépsz rajta, újra a földszinten találhatod magad, és megint fel kell menned.

LásdSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki