Fandom

Magyar Fallout Wiki

Tycho

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Fallout karakter
Tycho
29x64
faj: ember
kapcsolat: Desert Rangers
Vault Dweller
szerep: felbérelhető NJK
helyszín: Junktown
megjelenés: Fallout
küldetések: Tycho felfogadása
Gizmo lebuktatása
Kilian megvédése
színész: nincs
dialógus file: tycho.msg
SPECIAL: 6 ST 7 PE 6 EN 5 CH 6 IN 7 AG 5 LK
 
Gametitle-FO1.png
Gametitle-FO1.png

Tycho egy Desert Ranger, és egy felbérelhető karakter az első Fallout-ban. Egy shotgunja van és úgy lehetne leírni hogy "egy férfi poros bőrpáncélban, esőkabátban és gázmaszkban".

Tycho családja azok közé tartozik, akik túlélték a Nagy Háborút, mivel Nevada kietlen pusztaságában éltek. Tycho sokat tanult a túlélésről, és a közösségnek, ahonnan jött még mindig van néhány kisebb fegyvere és könyve.

Tyco évekig vándorolt a pusztában kereskedőkkel és felfedezőkkel, visszatérve árucikekkel és térképekkel. Valószínűleg kisebb utazásokkal kezdte és ahogy fejlődött, úgy merészkedett egyre távolabb otthonától. Elvándorolt egészen a Mexikói-öbölig, Texasban, aztán elindult vissza nyugat felé. Valószínűleg csatlakozott egy desert rangers csoporthoz, akik járták a pusztát ismeretlen célból. 2161-ben egy időre letelepedett Junktown-ban, és segített egy embernek, akit úgy ismertek, a Vault Dweller, megszabadulni Gizmo-tól, a városka maffiafőnökétől.

Tycho-nál mindig van egy gázmaszk minden eshetőségre, bőrpáncélt visel van egy kése, egy bokszere és egy palackja, az összes túléléshez szükséges felszerelés. Ő az, aki bőrpáncélban, egy gázmasszkal a nyakában és egy védőszemüveggel (a homok és a vakító fény ellen) járkál, egy homokszínű köpenyben, amely elrejti és megvédi a napsugárzástól, a kezében pedig egy kétcsövő sörétepuskával.

Hogy megnyerjük Tycho-t, a játékosnak el kell mennie a Junktown-ban található Skum Pitt-be, ami a városka legészakibb részén található. Csatlakozni fog, ha Kilian megbíz Gizmo elbánásának küldetésével.

StatisztikákSzerkesztés

  • Életerő: 60.
  • Páncél: Bőrpáncél.
  • Fegyverek: Puskák, Sörétespuskák, Kézifegyverek, Lándzsa.
  • Adj neki egy Harci Sörétespuskát.
  • Speciális: Ő a legjobban felszerelt felfogadható NJK.
  • Tycho képes megtanítani néhány túlélési trükkre.
  • Értékelés: Az egész játékban jól jön.

Mesélj rólaSzerkesztés

A játékos a következő dolgokról kérdezhetu Tycho-t: Junktown, Rangers, Chip, Háború, Puszta, Necropolis, Vault, Killian, Gizmo, Boneyard, Hub, Kaszinó, Raktár, Halálkarom, Hadsereg, Mutánsok, Kereskedők, Fizika.

JegyzetekSzerkesztés

  • Ha Killiant megölik, Tychoi nem felfogadható.
  • Ha elkapnak, miközben Neil urnáját ellopod a Skum Pitt-ből, (a felfogadás előtt) Tycho ellenségesé válik.

Lényegtelen dolgokSzerkesztés

  • Tycho nagyapja egy Desert Ranger volt (a Desert Ranger egy utalás az 1980-as játékra a Wasteland-re, amely a Fallout elődjének tekinthető. Tycho említést tesz egy "dagadt csávóról" Las Vegas-ban, amely Fat Freddy-re utal a Wasteland-ből.
  • Tycho-t nem említik sehol a Vault Dweller memoárjaiban, de Tandi a Törött Álmok Kávézójában említi őt és a Vault Dweller-t, utalva arra hogy együtt harcoltak.

Lásd mégSzerkesztés

Tycho dialógus file-ja

ReferenciaSzerkesztés

  1. Jess Heining a Fallout Biblia 9-ben

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki