Magyar Fallout Wiki

Strength

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Erő
Strength2 icon.png
Fallout
módosítja: HP, Sérülés, Cipelés
kacsolódó perk-ek: Bonusz HtH Damage, Heave Ho!, Mészáros, Erős hát
kapcsolódó jellegek: Vagány, Őstehetség
Fallout 2
módosítja: HP, Sérülés, Cipelés
kacsolódó perk-ek: Adrenalinlöket, Bonus HtH Sérülés, Heave Ho!, Csomagolás, Mészáros, Kőfal, Erős hát
kapcsolódó jellegek: Vagány, Őstehetség
Fallout Tactics
módosítja: HP, Sérülés, Cipelés
kacsolódó perk-ek: Bonus HtH Sérülés, Heave Ho!, Slayer, Erős hát, Adrenaline Rush, Kőfal, Fegyverkezelés, Brutális Hulk, Biztos Kéz, Kaszkadőr, Félelem Pengéje
kapcsolódó jellegek: Vagány, Őstehetség
Fallout 3
módosítja: Sújtófegyverek, Cipelés, Bónusz Sújtó sérülés
kacsolódó perk-ek: Liga játékos, Vasököl, Erős hát
J.E. Sawyer's Fallout RPG
módosítja:  ?
kacsolódó perk-ek:  ?
kapcsolódó jellegek:  ?
Van Buren
módosítja:  ?
kacsolódó perk-ek:  ?
kapcsolódó jellegek:  ?
Bobblehead- Strength.png
"Fontos, hogy érvelésünk meggyőző legyen."
 ... 
Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FO3.pngGametitle-FOT.pngGametitle-VB.pngGametitle-JES.png
Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FO3.pngGametitle-FOT.pngGametitle-VB.pngGametitle-JES.pngGametitle-LH.pngGametitle-TORN.png

Strength (Erő) egy elsődleges statisztika a SPECIAL rendszerben.

Az Erő a nyers fizikai erő mértéke. Hatással van arra, mennyit tudsz cipelni, és az összes sújtótámadásra.

Fallout, Fallout 2, és Fallout TacticsSzerkesztés

Módosítja: Életerőpontok, Sújtó sérülés, és Cipelés

Az Erő elsődlegesen két játékmechanizmussal van kapcsolatban: Cipelés és a Miminum követelményeknek megfelelni a fegyvereknél. 25 font-ot nyersz minden Erő pont után (ha nincs meg az Apró termetű jelleg ami ebben az esetben csak 15 font). Ha megvan a minimum erő követelmény a használt fegyvernél, nem szenvedsz extra célzó büntetést vele.

Az Erőt 6-al lehet megemelni a Fallout-ban és a Fallout 2-ben.

Erőnövelő módszerekSzerkesztés

  • A T-51b Erőpáncél viselése megnöveli 3-al. A Fejlesztett Erőpáncél 4-el növeli meg.
  • A Brotherhood of Steel végrehajthat egy operációt, amely növeli az Erőt 1-el, feltéve ha a játékos meg tudja fizetni és nála van a megfelelő modul chip (Fallout 2).
  • A Buffout ideiglenesen megnöveli 2-vel.
  • Némely Perk is megnöveli az Erőt. Az Adrenalinlöket megnöveli 1-el, ha a játékos életereje a felére csökken. Nyerj (Statisztika) perket ugyan csak lehet az Erő növelésére használni. Néhány Perk megemeli az Erő értékét, amikor a módosítás megköveteli. A Heave Ho! megemeli az Erő mértékét 2-vel, ha dobófegyvert akarsz használni. A Fegyverkezelés felemeli az Erőt 3-al, miközben ellenőrzi, mennnyi szükséges a fegyver kezeléséhez.
  • A Vagányság jelleg megemeli az Erőt 2-vel de csökkenti a játékos AP-ját.

Fallout 3Szerkesztés

módosítja: Sújtófegyverek képesség, Cipelés, Bónusz Sújtó sérülés

Az Erő növeli a sújtó támadásokat és a cipelés kapacitását. Sújtótámadás 1-el nő minden második Erőpontnál, (+5 sérülés 10 Erő pontnál), a cipelési képességhez 10-et ad minden Erőpont után (+100 10-nél). Az Erő nincs hatással a pusztakezes támadásokra, bár a Vasököl is igényel Erőt. Nem úgy, mint a régebbi Fallout játékokban a fegyverek nem igényelnek miminmum Erő követelményt, és a karakter akár 1-es Erővel is képes Minigun-t használni büntetés nélkül.

A magas Erőt használni lehet a megfélemlítésre a párbeszédek közben.

Érték Cipelés Sérülés bónusz* Képesség módosítók
1 160 +0.5 Sújtófegyverek +2
2 170 +1 Sújtófegyverek +4
3 180 +1.5 Sújtófegyverek +6
4 190 +2 Sújtófegyverek +8
5 200 +2.5 Sújtófegyverek +10
6 210 +3 Sújtófegyverek +12
7 220 +3.5 Sújtófegyverek +14
8 230 +4 Sújtófegyverek +16
9 240 +4.5 Sújtófegyverek +18
10 250 +5 Sújtófegyverek +20

Jegyzet:* Nincs hatással a pusztakezes támadásokra (lásd: discussion page).

Erő-alapú perk-ekSzerkesztés

Perk Szükséges Szint További követelmények
Liga játékos 4 2
Vasököl 4 4
Erős hát 5 8 Kitartás 5

Módszerek, amivel növelhetjük az ErőtSzerkesztés

Elsődleges statisztikák

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki