Fandom

Magyar Fallout Wiki

Shady Sands

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Fallout település
Shady Sands
Fo1 Shady Sands.png
térképnév: Shady Sands
részek: Bejárat
Brahmin Karámok
Kertek
Vezetők: Aradesh,Tandi ( a Mester megsemmisítése után)
orvos: Razlo
kereskedők: néhányan
küldetések: Állítsd meg a radskorpiókat
Mentsd meg Tandi-t a rablók karmaiból
Gyógyítsd meg Jarvis radskorpió csípését
Készíts ellenmérget
Fogadd fel Ian-t
 
Gametitle-FO1.png
Gametitle-FO1.png

Shady Sands valamikor egy kis városka volt a Mag Régióban, amely később a poszt-nukleáris Egyesült Államok legnagyobb lakott területe, s az Új Kaliforniai Köztársaság fővárosa lett. 2142-ben alapították a Vault 15-ből menekült emberek, s az első kísérlete volt a GECK-nek, amely lehetővé tette a túlélőknek, hogy létrehozzanak egy önellátó közösséget, és épületeket emeljenek. A 2240-es években s a várost, amely Shady Sands-ből kinőtte magát, mindenki úgy ismerte: az NCR.

Fallout korSzerkesztés

2161-ben Shady Sands egy kicsi, de gyarapodó település volt,és teljesen önellátó. A pusztai földeken gabonát termesztettek (elsődlegesen kukoricát és káposztát), ástak egy kutat, hogy biztosítsák a vízellátást, sőt még egy Brahmin karámot is felhúztak. Az emberek legtöbbször tartózkodóak voltak a külvilág felé - és a városka elég nagy volt ahhoz,hogy elrettentse azokat a problémákat, emelyeket a Puszta okozott, elsősorban a Kánokat és a Radskorpiókat. Ez a két fenyegetés egyre jobban erősödött, ahogy a Radskorpiók száma nőni kezdett és kezdtek egyre agresszívabbá válni. Eközben a rablók sem tétlenkedtek, hogy izgalmassá tegyék az emberek életét. A mezőgazdaságuk, amíg működött elég hiányos volt.

Ezeken a problémákon enyhített a Vault Dweller, aki a Vault 15-be tett utazása közben bukkant rá a településre. A városka bizalamatlan lakói hamar a szívükbe zárták a hőst, miután megszabadította őket a Radskorpióktól, és később megmentette Tandi-t, Aradesh lányát a rablók karmai közül.

A vársolakók többsége a Dharmát követi.

2241-ben Shady Sands a legnagyobb városok között volt számon tartva a Core Region-ban, és az Új Kaliforniai Köztársaság fővárosává vált Aradesh lányának, Tandi-nak a vezetésével akit magát tartottak az NCR-nak.

KarakterekSzerkesztés

Felbukkanások a játékbanSzerkesztés

A város általában az első település amit a játékos meglátogat, miután elhagyja a Vault 13 barlangjait,ez annak tudható be, hogy a Vault 13 és 15 közötti útvonalon található. Ha az történik, hogy a játékos egy kereskedővel találkozik a Vault 13 környékén, az elmagyarázza, hogy Shady Sands-be tart, és megkéri, hogy kísérje már el odáig.

Két Fallout 1 beszélő fej karakter található benne: Tandi és az apja, Aradesh.

A Fallout 2-ben Új Kalifroniai Köztársaságkén tűnik fel.

A Fallout 3-ban utalás van Shady Sands-re a GNR rádióadásban, ahol a rádiós Argyle említ egy trükköt, amit "Shady Sands Shuffle"-ként hív, és azt jelenti ha a tolvajlás képességgel valakinek kézigránátot csempészünk a táskájába.

GalériaSzerkesztés

Shady Sands
Fallout helyszínek

ReferenciákSzerkesztés

  1. Scmikey.msg

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki