Fandom

Magyar Fallout Wiki

Rabszolga céh

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A céhről Szerkesztés

Fallout 2
Rabszolga céh.png
Emberek
Alapító
Vezető Metzger
Vortis
Nevezetes tagjai Aidan
Helyszínek
Főhadiszállás Rejtek Keleti oldal
Helyszínek A rejtek
ÚKK
Kapcsolatok
Hadosztályok
Kötödés
Játékmenet
Szerepel
Említik
[[Fájl:]]
Szinte mindegyik rabszolga kereskedés ami az Új Kaliforniai Köztársaságban folyik azt ez a céh csinálja.

Van egy maroknyi öregebb hajcsár akik eldöntik az árakat és jövőbeli vadászatokat terveznek.

Bárki akit elkapnak rabszolga kereskedéssel a Rabszolga Céh áldása nélkül az kivégzik.

Amióta a céhnek ilyen sok hatalom van a kezében, azóta gyakrabban irányít kisebb városokat ahonnét vezetik a céhet.

A céh tagjainak van egy megkülönböztető tetoválása ami elfedi az arcuk nagyobb részét, ami könnyebben azonosíthatóva teszi őket barátnak és ellenségnek is egyaránt, így könnyebb kiszúrni a cégnek a ˝hamis˝ rabszolga kereskedőket.

2241-től Metzger a Rabszolga céh vezetője, akinek a főhadiszállása A Rejtekben van.

Organizáció Szerkesztés

A Rabszolga céhet Metzger és Vortis vezeti , ők azok akik beszervezik az embereket és eldöntik hogy egy rabszolga mennyit ér. Időről időre kiküldenek csapatokat hogy fogjanak új rabszolgákat akik főleg utazókból és törzsekből állnak.

Technológia Szerkesztés

A Rabszolga céh tagjai főleg primitívebb felszerelést használnak. A legtöbben Bőr páncélt viselnek és egy lándzsát vagy egy 10mm es pisztolyt. Hajcsárokkal a sivatagban is lehet találkozni mikor kutyákkal járőröznek.h Általában van náluk Stimpak vagy valamien Drog. Metzgernél egy sörétes van.

Kapcsolat a külvilággal Szerkesztés

A Rabszolga céhet álltalában mindenki utálja az ÚKK ban. A legtöbben még kereskedni sem akarnak velük, úgy nevezik őket hogy a Föld szemete. Mások pedig, mint a Mordino család Új Renoban kedvelik a hajcsárokat. A hajcsároknak A Rejteken kívül van egy másik hivatalos bázisa , a slave pens az UKK ban, Vortis irányításával. az UKK ban lévő Rendőrők azonnal lelövik a Hajcsárokat miként meglássák őket, úgyhogy az ÚKK keleti részén ritkaság rájuk bukkani

Játékossal való kapcsolatok Szerkesztés

A játékos ha akar akkor csatlakozhat a Rabszolga céh hez a Fallout 2 ben. Utánna ha akar akkor elmehet rabszolgákra vadászni pénzért. De ha a játékos ezt az utat választja akkor rengeteg feladatot nem lehet majd elvégezni. Az ÚKK ban lévő Rendőrök meg fogják támadni és Sulik is ellenségesen fog viselkedni.

Vic is kapcsolatban van a Rabszolga céhel. A játékos megmentheti Vic et a hajcsároktól hogy segítsen megtalálni az ÉLET et.

Megjelenések Szerkesztés

A Rabszolga céh csak a Fallout 2 ben jelenik meg.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki