Fandom

Magyar Fallout Wiki

Paradise Falls

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sablon:Cleanup

Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png
Fallout 3 locations project.png
Fallout 3 locations project
This article is within the scope of the Fallout 3 locations project. This project is dedicated to standardizing Fallout 3 location articles. If you want to participate, please check the project page.
Paradise Falls
Icon settlement medium.png
Paradise Falls.jpg
Paradise Falls
Paradise Falls loc.jpg
map marker: Paradise Falls
vezető: Eulogy Jones
orvosok: Cutter
kereskedők: Lock and Load (Fegyverek)
küldetések: Rescue from Paradise
Strictly Business
Those!
Economics of Violence
Strictly Profitable
The Kid-Kidnapper

Paradise Falls, a Capital Wasteland rabszolga-kereskedelmének a központja . Eulogy Jones a feje minden üzletnek ami itt folyik. Paradise Falls-t vérszomjas harcosok és rabszolgahajcsárok lakják, akik minden lehetséges emberből rabszolgát csinálnak.

A The Pitt nevű kiegészítőben megtudhattuk, hogy Eulogy látja el a Pittet dolgozókkal. Paradise Falls-t keményen őrzik, bárki aki egyáltalán beengednek, nem használhatja a fegyverét semmilyen esetben. Paradise Falls nagy szerepet kapott Herbert Dashwood rádiójátékában.

Paradise Falls északra van Vault 101-től, vagy Vault 106-tól. Arefutól Északra és Minefieldtől nyugatra van.Messziről fel lehet ismerni a Big Boy szoborról ami egy fagyit tart a kezében.

Belépési engedélySzerkesztés

  • Alacsony Karma (gonosz vagy nagyon gonosz).
  • Speech vagy megvesztegetés 500 kupakért.
  • Elfogadni a Strictly Business küldetéstt és elkapni az egyik célpontot.
  • Segíts a slavereknek a Head of State küldetésben.
  • Surranj be, vagyküzd át magadat (minden slaver ellenségessé fog válni).

KüldetésekSzerkesztés

RabszolgahajcsárokSzerkesztés

SzolgákSzerkesztés

ZsákmánySzerkesztés

TörténelmeSzerkesztés

Herbert Dashwood számítógépe szerint, Penelope Chase és Harmon Jurley valaha a hely vezetői voltak, 2250 környékén.

JegyzetekSzerkesztés

  • A szolgák akiknek fegyvert, vagy páncélt adtál, azt használni fogják. (Aki ki akarja szabadítani Penny barátját (Rescue from Paradise küldetés) Annak ez az infó igen hasznosnak bizonyulhat). A szolgák a holtesteket is kirabolják.
    • A felfegyverzett rabszolgák sokkal hasznosabbak, ha az ellenfeleik töltényei mind eltűntek.
    • Ez a ketrecben mindenkivel működik kivéve Breadboxot (a süket vénember).
    • Bárki akit a játékos elkapott és eladott, azt újra fel lehet szerelni és ki lehet szabadítani, viszont a VIP-k nem fognak beszélni hozzád soha többet ha már egyszer hazaértek. (Eulogy Jones és a túlélők ugyanolyan boldogan beszélnek majd veled, mint azelőtt.
  • Néha, ha leveszed a nyakörvet a rabokról, akkor megvadulnak és megölik egymást, meg a brahmint.
  • Paradise Falls kapuin belül nincsen gyors-utazás. Ki kell menned előbb és onnan szabad a pálya.
  • Paradise Falls bármely slaverjét megölöd, azért pozitív karmát kapsz.
  • Ha pozitív karmával támadsz rá a rossz fiúkra, Clover ellenségessé válik. Ha ugyanezt csinálod, negatív karmával, akkor folytatólagosan beszélhetsz vele.
  • A többi várossal ellentétben, ha itt megtámadsz valakit akkor az egész pereputty ellened fordul és soha nem békélnek meg. A Mister Sandman perkel az alvó embereket megölheted, anélkül,hogy bárki észre venné.
  • Egy bizonyos karmaszint alatt, egy fickó odaszokott jönni hozzánk és ad nekünk valamit, akárcsak a megatoni nő.
  • Ha kiirtottad a helyet, akkor Three Dog néha megemlíti.
  • Ha gonosz vagy, a népek tisztelnek és félnek tőled. Ha pedig semleges, vagy jó, akkor lenéznek. Azok a slaverek akiknek van nevük, mindig le fognak nézni.
  • A Slaver Barakkban találhatod a ritka működőképes közlekedési lámpák egyikét.
  • Mindenfelé lopott tárgyakat találhatsz, tehát, ha felveszed, nem vesztesz karmát.
  • Eulogy Jones rezidenciájában találhatsz egy szív alakú ágyat (csak kettő van belőle összesen a játékban) és egy projektort, amely egy felakasztott csontvázra irányul.
  • A hely az 50-60-as évek Googie építészete alapján készült.
  • Ha nem a Mister Sandman perkel ölted meg a slavereket, akkor a Pitt előtt várakozó emberek felismernek téged és rád támadnak.
  • Cutter szobájában van egy hangfelvétel a The Replicated Man küldetés kapcsán.

MegjelenésekSzerkesztés

Paradise Falls csak a Fallout 3-ban szerepel.

A kulisszák mögöttSzerkesztés

  • Vault 77 egy Penny Arcade képregényben volt, amelyet a Bethesda a hivatalos Fallout oldalán lehet megtekinteni.
  • A Barakk biliárd asztalán, az üvegek beer pongozáshoz vannak felállítva.
  • Crimson és Clover, a két rabszolga, a "Crimson and Clover" nevű dalról kapták a nevüket. A dal szerzője:Tommy James and the Shondells.
  • A hivatalos oldalra felraktak egy rajzot amin egy halott BoS Paladin fekszik a földön. Ez a karakter a játékban nem jelent meg.

BugokSzerkesztés

  • Sablon:Platforms Amikor először belépsz a koponyák leesnek a vezetékről. Csak egyszer történhet meg.
  • Sablon:Platforms Előfordulhat, hogy mindenki ellened fordul csakúgy (senkit nem öltél meg, stb.). Ez akkor szokott előfordulni ha karmával vagy meggyőzéssel engedtek be. Ha a "Strictly Business" küldetésből legalább egy embert elfogsz, akkor biztosan eltűnek ez a probláma.
  • Sablon:Platforms Cutter, nem fordul ellened, ha a társait megtámadod.
Name?
Major locations in Fallout 3

Sablon:Paradise Falls

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki