Fandom

Magyar Fallout Wiki

Mentsd meg Tandi-t a rablók karmaiból

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Fallout küldetés
Mentsd meg Tandi-t a rablók karmaiból
Rescue tandi.png
helyszín: Kánok bázisa
megbízó: Aradesh
jutalom: 500 XP
500 kupak
kapcsolódó küldetés: Állítsd meg a radskorpiókat
 
Gametitle-FO1.png
Gametitle-FO1.png

A radskorpiók megölése és a Vault 15 megtalálása után Aradesh Shady Sands-ből megkér, hogy mentsd meg a lányát, Tandi-t egy közeli rablóbanda, a Kánok karmaiból.

Ha beszélsz Razlo-val mielőtt elindulsz, szimpátiája jeléül adni fog 2 Stimpak-ot.

Megoldások:

  • Ölj meg mindenkit, és szabadítsd ki
  • Küzdj meg Garl-al fegyvertelen harcban érte
  • Vedd meg Garl-tól
  • Győzd meg Garl-t, hogy elengedje
  • Halkan öld meg a két őrt hátul, és törd fel Tandi cellájának zárját
  • Ez nem mindig működik 100%-osan, de ha bőrdzsekit viselve belépsz a rablók területére és 10 az ST-d, és 10 az EN-ed, valamint férfi vagy, a rablók azt hiszik, hogy Garl apja vagy, akit Garl eltűntetett, hogy átvegye az irányítást a Kánok fölött. Megpróbálhatsz blöffölni Garl előtt ezzel a trükkel követelve Tandi elengedését.

Az első és a második variáció eléggé kockázatos, a második különösképpen, ha alacsony szintű vagy, alacsonyabban mint a férfi.

Tandi használható csapattagként, ha nem viszed vissza Shady Sands-be, de kétségtelenül ő a leggyengébb karakter akit szerezhetsz. Ha visszaviszed Shady Sands-be kapsz 500 tapasztalatpontot, és 500 kupakot, ha beszélsz Aradesh-el.

JegyzetekSzerkesztés

Ha a Vault Dweller a következő párbeszéd opciót választja: "Ha nem mondod meg nekem mennyit fizetsz, nem vállalom el a munkát!", miközben Seth-el Tandi elrablásáról beszélsz, Seth "Te rohadék!" felkiáltással ellenségessé válik (a környező őrökkel, és Katrina-val együtt). Szerencsére, ha elsétálsz északra a világtérképen, és visszatérsz a küldetés még mindig elérhető Aradesh-en keresztül. Bár hogyha újra próbálsz beszélni Seth-el, újra megtámad.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki