Fandom

Magyar Fallout Wiki

Megaton telepes

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sablon:Fallout 3 NPC overhaul project

Megaton telepes
FO3MegSettlersGroup.jpg
faj: Ember
kapcsolat: Megaton
szerep: lakosok
helyszín: Megaton
megjelenés: Fallout 3
SPECIAL: 5ST, 5PE, 5EN, 5CH, 5IN, 5AG, 5LK (Telepesek Moriarty kocsmájában és a Réz Lámpásban)
6ST, 5PE, 4EN, 4CH, 4IN, 6AG, 4LK
ref id: 000043C5 / 000043C7 / 00004C39 / 00004C3B / 00014F1A / 000208F7 / 000208FB / 000208FA / 000208F9 / 000208F8
base id: 000043C4 / 000043C6 / 000043C8 / 000043CA / 00014F14 / 000208F2 / 000208F3 / 000208F4 / 000208F5 / 000208F6
 
Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png

Megaton telepes (Megaton Settler) a neve annak a néhány embernek akik a Megaton-i, közös házban laktak 2277-ben.

HáttérSzerkesztés

Megaton lakosságának nagy része a város bevándorlási törvényei miatt különös helyzetben él. A látogatók ügyében lényegében a sheriff/polgármester, Lucas Simms egymaga dönt. Aki így bejut a városba, élvezheti a falak védelmét, de ez még nem jelent polgárságot. A nem városlakók nem építhetnek házat, de bérelhetnek szobát Moriarty kocsmájában, vagy ha huzamosabb ideig akarnak maradni, a közös házban. (A játékost eleinte vándornak tekintik, így a telepesek nem látják szívesen a közösségi házban.)

Ha még nem teljesen világos a játékosnak, hogy a telepesek Megaton teljes jogú polgárai- e, akkor is hallhatja őket néha arról beszélni, hogy "Talán egyszer vehetek itt egy házat". A Magányos Vándor akkor kaphat megatoni polgárságot, ha az Atom ereje küldetésben hatástalanítja a bombát a város közepén.

Interakciók a játékos karakterrelSzerkesztés

Sablon:Interactions FO3

A játékos hatásaSzerkesztés

  • Ha a karmád a legmagasabb szinten van, egy Megaton telepes naponta egyszer (ha a városban vagy) odamegy hozzád és ajándékot ad, pl kupakot (néha csak 1-et), ételt, gyógyinjekciót vagy lőszert. A telepes mindig egy fekete afro- amerikai nő változó ruhával és felszereléssel. Általában a városkapu környékén találkozhatunk vele.
  • Ha úgy döntesz, hogy felrobbantod a városközpontban lévő bombát, a túlélő telepesek ezután agresszívak lesznek veled szemben.

FelszerelésSzerkesztés

Viselet Fegyver Egyéb Elhalálozás
Wasteland outfit 10mm pistol
Chinese pistol
Knife
Lead pipe
- -

JegyzetekSzerkesztés

  • Általában 1-3, de akár 4 ember is hallgatja Confessor Cromwell beszédét a bombánál.
  • A lakosok az idő múlásával mindig cserélik a ruhájukat. Néhány ilyen ruhát sehogy sem lehet tőlük elvenni.

MegjelenésekSzerkesztés

Csak a Fallout 3-ban szerepelnek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki