Fandom

Magyar Fallout Wiki

Megaton

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Fallout 3 locations project.png
Fallout 3 locations project
This article is within the scope of the Fallout 3 locations project. This project is dedicated to standardizing Fallout 3 location articles. If you want to participate, please check the project page.
Megaton
Icon settlement large.png
Megatonbirdiescrn.jpg
Megaton főbejárata.
Megaton loc.jpg
map marker: Megaton
épületek: Billy Creel's House
Church of the Children of Atom
Common House
Jericho's House
Lucas Simms' House
Lucy West's House
Megaton Armory
Men's Restroom
Mister Burke's House
My Megaton House
Nathan and Manya's House
Water Processing Plant
Women's Restroom
vezető: Lucas Simms

Colin Moriarty

orvosok: Doc Church
kereskedők: Craterside Supply
Moriarty's Saloon (drinks)
The Brass Lantern (food)
küldetések: Following in His Footsteps
The Power of the Atom
The Wasteland Survival Guide
Blood Ties
Church Donations
Walter's Scrap Metal
Treatment
Leo's Drug Habit
cella név: MegatonTown
title? 000010EC
Map over Megaton.jpg
Aerial view and guide over Megaton
 
Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png

Megaton egy nyüzsgő város, amelyet egy kráterbe építették és magas fal övezi. Egyike a két legnagyobb településnek a Capital Wasteland vidékén, 28 lakossal akiknek van nevük és néhány Megaton Settler ként megnevezett akik a közös házban laknak. A másik nagy város nem más mint Rivet City. Megaton lesz valószínűleg az első állomás a játékosnak miután elhagyta otthonát.

TörténelmeSzerkesztés

Megaton-t olyan emberek alapították akik eredetileg Vault 101-ba akartak bejutni de nem engedték be őket.Menedék híján egy repülő által okozott kráterben verték fel tanyájukat.A lakosok a repülő maradványaiból kezdtek házakat építeni.A Children of the Atom nevű sugárzás központú vallás sokat segített a város kialakításában, ezért van még ma is az eredeti helyén az atom bomba. A város a bombáról kapta nevét.

Vault 101Szerkesztés

2241 februárjában, a bunker felügyelője egy felderítő osztagot küldött a külvilágba. A csapatnak Megaton volt a legalkalmasabb hely, hogy igazán felkészüljenek az expedíciójukra. Agnes és Lewis voltak a csapat nagykövetei,őket a vezérük Anne Palmer választotta meg.A felügyelő termináljában erről bővebben is olvashatunk.

Boppo bandájaSzerkesztés

2277-ben,egy Raider banda beköltözött a Springvale-i Általános Iskolába,azzal a szándékkal, hogy majd beássák magukat a menedékbe.A banda néhány tagja, Boppo vezetésével megpróbáltak egy fosztogató akciót végrehajtani Megaton-on.A csata a fosztogatóknak kedvezett, de a város seriffje lefejezte az akciót a Boppo megölésével.

SzerkezetSzerkesztés

Megaton egy megközelítőleg kör alakú város amelynek közepén egy atombomba nyugszik egy radioaktív pocsolya közepén. Az óramutató járását követően, északról indulva, a középső teret a The Brass Lantern, Mister Burke's House, Children of Atom, és a Megaton Clinic veszi közre.A főtértől indulva még el lehet jutni a Craterside Supply nevű üzletbe és a Közös házhoz.A tér fő látványossága Confessor Cromwell beszédei szoktak lenni.

A város külső körében helyezkedik el a Víztisztító Üzemés Moriarty Szalonja,Valamint az itt lakók otthonai.

A bejárattól nézve balra a település teljes egészében a lakosságé, miközben a jobb oldalon inkább az üzletek vannak.

A város mögött ha megkerüljük a falat, akkor találhatunk egy üreges követ.

ÉpületekSzerkesztés

LakosságSzerkesztés

ZsákmánySzerkesztés

Kapcsolódó küldetésekSzerkesztés

JegyzetekSzerkesztés

  • Ha nagyon magas a karmád egy lakos (egy punk fekete nő) mindig oda fog jönni hozzád, ha a városban vagy (reggel 8 után) és ad neked egy tárgyat ami tölténytől kezdve ételig bármi lehet.
  • Miután feltelepítetted a Broken Steel-t néhány Megaton Settler megpróbálja majd elvenni az Aqua Pura szállítmányt az éppen arra járó Acél Testvériségtől. A Testvériség automatikusan visszatámad. Ez Deputy Weld, és Stockholm halálához vezethet. Ha a megatoniaknak sikerül legyőzni az őröket, akkor egyenként mindenki kivesz egy üveg vizet a brahmin holttestéből. Weld újraéled a támadás után. Az támadókat meg lehet győzni, hogy ne támadják meg a karavánt, így el lehet kerülni a tűzharcot.
  • Ha egy Vault 101 Jumpsuitban lépsz e először a városba, Lucas és a többiek máshogy fognak neked bemutatkozni.
  • Megaton előtt néha megjelenik néhány raider ha kilépsz a kapun, vagy ha megközelíted. Deputy Weld könnyedén elintézi őket.
  • Ha nappal felnézel az égre, madarakat fogsz látni körözni.

MegjelenésekSzerkesztés

Megaton csak a Fallout 3-ban szerepel.

A kulisszák mögöttSzerkesztés

  • A bombát, amit a város közepén bálványoznak valószínűleg a Majmok bolygója 2-ből szedték, amelyben egy olyan vallás szerepel amely szintén egy éles atom bombát istenít, a modern világ pusztulása után.

A japán verzióSzerkesztés

A Fallout 3 japán verziójában, a küldetés ,melyben felrobbantjuk a várost teljesen kitörölték a "a valódi világ történelmi párhuzamai miatt". Mivel ez az 40es évek atomtámadását idézi fel.

GalériaSzerkesztés

Sablon:Megaton

Name?
Major locations in Fallout 3

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki