Fandom

Magyar Fallout Wiki

Loxley

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gametitle-FO1.png
Gametitle-FO1.png
Loxley
FO01 NPC Loxley B.png
faj: ember
kapcsolat: Tolvaj Klán
szerep: Vezér
helyszín: Hub
megjelenés: Fallout
küldetések: Lopd el a nyakláncot a kereskedőtől
színész: Jeff Bennett
dialógus file: LOXLEY.MSG

Loxley a feje a Tolvajok Klánjának, amely egy épület alatt található az Óváros részen a Hub-ban. Loxley-nak angol akcentusa van, bár nem eredeti angol. Valószínűleg olvasta a gyerekkiadását a Robin Hood-nak fiatalkorában. Az ő eredeti neve még csak nem is Loxley. [1].

Amikor a Vault Dweller megtalálja a Tolvajok Klánjának rejtekelyét, a pincében, elkerülve a csapdákat és feltörve az ajtó zárját, Loxley megkéri, csatlakozzon a Klánhoz, de előtte ki kell állnia a próbát. A próba pedig nem más, minthogy be kell osonnia Daren Hightower házába és ellopnia a nyakláncát. Ha a játékos sikerrel jár, ad egy kis ajándékot és a klán tagjává válik.

Loxley megemlíti, hogy a Klán általában kerül minden üzletet Decker-el.

Megjelenések a játékbanSzerkesztés

Loxley csak az eredeti Fallout-ban tűnik fel. Ő egy Beszélő fej, a hangja pedig Jeff Bennett. Loxley angol akcentusa, embersége és viselkedése erősen hasonlít Robin Hood-éhoz. Akcentusának árnyalata hasonlít Kevin Costern Robin Hood: A Tolvajok hercege című filmjében, amelyben maga Costner játszotta a főszerpet. A neve (Loxley) pedig Robin Hood feltehető születési helyére utal.

GallerySzerkesztés

HIvatkozásokSzerkesztés

  1. Chris Taylor interview for Vault13.net
The Hub

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki