Fandom

Magyar Fallout Wiki

Lost Hills

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Fallout helyszín
Lost Hills Security Bunker
Fo1 Brotherhood Interior.jpg
A Testvériség főhadiszállásának spártai bejárata
térképnév: Brotherhood of Steel
részek: Bejárat
1.szint
2.szint
3.szint
3.szint
Vezetők: High Elder John Maxson
Rhombus Főpaladin
Vree Főírnok
orvos: Lori
szervezetek: Brotherhood of Steel
küldetések: Válj Beavatottá
Mentsd meg a Beavatottat a Hub-ból
Lost Hills bunker térkép
 
Gametitle-FO1.png
Gametitle-FO1.png

A Lost Hills (Elveszett Dombok) egy régi kormányzati bunker Dél-Kaliforniában, amely az Acél Testvériség főhadiszállása. A pusztában található, nyugatra Junktown-tól és a Hub-tól, egyenesen délre a Mariposa Katonai Bázistól. Titokzatos és áthatolhatatlan, mítoszok és legendák lengik körbe a puszta lakói között.

TörténelemSzerkesztés

A Nagy Háború alatt (2077), a Mariposa Katonai Bázis katonái megmenekültek a sugárzástól és a terjedő K.E.V-től. 2 nappal később kiküldtek egy őrszemet Erőpáncélban (Platner), hogy mintákat vegyen a légkörből. A jelentés szerint nem talált sugárzást a létesítmény környékén. Miután eltemették a tudósokat a Mariposa külterületén, elindultak a pusztába felszereléssel és fegyverekkel megrakodva. Roger Maxson kapitány vezette az embereit és a családokat egy régi kormányzati bunkerhez Lost Hill-nél, és ez az eseményt később az Exodus-ként (Kivándorlás) maradt meg a köztudatban. 2077-ben a kapitány, az emberei és a családok megérkeztek Lost Hill-hez, de útközben súlyos veszteségeket szenvedtek, beleértve Maxson feleségét is (de a fia életben maradt). A Lost Hill-i bunker lett az újonnan alakuló Acél Testvériség főhadiszállása.

Az építményt megjavították, és évekig a Testvériség tartotta fenn és évekig gyűjtötték a technológiákat és kutatásokat folytattak. A Fallout eseményei után (2161-2162), az épület fő kutaáti és fejlesztési bázissá vált, kimaradva a Mag Régió politikájából, és segítve az újonnan formálódó NCR-t, végül egy önálló állammá, Maxson-ná vált.

ÉpítésSzerkesztés

Fo1 Losthills Entrance .png

A bejárat

Lost Hills egy háború előtti kormányzati bunker volt. Majdnem teljes értékben a föld alatt található, az egyetlen ami jelenlétére utal a kicsi, megerősített főlift akna. Miután a Testvériség elfoglalta a helyszínt, két, Erőpáncéllal felszerelt őrt állított a bejárat elé.

Őrjáratok Erőpáncéllal felszerelkezve rendszeresen járják a bunker környékét, beleértve a környező pusztát is. Egy találkozás velük általában alapos kikérdezéssel jár, valamint ideiglenes letartóztatással, a területükre való behatolás miatt.

1. szintSzerkesztés

Fallout Lost Hills Level 1.png

1. szint

Az első földalatti szint a fő raktár részleg, ( a plafonig feltöltve háború előtti technológiákkal). A készlet, habár tele volt technológiával, véges mennyiséggel rendelkezett - minden testvér engedély birtokában csak egy páncélt és magasabb fokozatú fegyvert kaphatott.

A raktárral szemben volt a kiképző központ, ahol a beavatottak a harci készségeket sajátíthatták el a legjobb harcosok felügyelete alatt. Két másik létesítmény is található még ezen az emeleten: a Főpaladin irodája és pihenője, és az őrök szobája, ahol a felszíni őrök tölthették el szolgálaton kívüli idejüket.

2. szintSzerkesztés

Fo1 Lost Hills Level 2.png

2. szint

A 2-es szint a beavatottak pihenőhelye, az osztályterem és az orvosi részleg. A legfiatalabb tagok itt töltik az idejüket, tanulmányokat folytatva, hogy Írnokok vagy Lovagok lehessenek belőlük a magasabb rangú tagok felügyelete alatt. A gyengélkedő jól felszereltségű volt, a kezelések a legjobb színvonalúak voltak. A gyógyítás, a sugárfertőzés kezelése és a függőségek megszüntetése mellet (amelyek ingyenesek voltak), a Testvériség orvosi csapata radikális beavatkozásokat is el tudott végezni, gyarapítva a Testvérek tulajdonságait.

2161-ben a beavatkozások listája a következő:

  • ST: $2000, 3 hét
  • PE: $4000, 1 hét
  • EN: $3000, 1 hét
  • IN: $6000, 3 hét
  • AG: $5000, 3 hét

3. szintSzerkesztés

Fallout Lost Hills Level 3.png

3. szint

Megegyezett a Testvériség szívével, a 3-as szint a tartalmazta a legfontosabb létesítményeket - a műhelyeket, ahol a technológiát fenntartották és újrakészítették a Lovagok és a könyvtárosok, ahol az Írnokok csöndben tanulmányozták a régi lenyomatokat és a tudást, megőrizve a jövő generációjának. A pihenők is ezen a szinten voltak, spártai körülményekkel, mint amilyenek a Beavatottak is voltak. 2161-ben Vree Főírnok ideje legnagyobb részét a könyvtárban töltötte, a Testvériség számára fontos témákban kutakodva. Az ő pihenőhelye a könyvtárban volt.

4. szintSzerkesztés

Fo1 Lost Hills Level 4.png

4. szint

A főparancsnokságnak otthont és a Bölcsek lakrészeinek otthont adó 4. szint volt a Testvériség agya, ha a 3. szint volt a szíve. Nem úgy, mint más tagoknak, a Testvériség vezetőinek külön pihenőhely járt, gyéren, aszketikusan bútorozva. A gyakran használt konferenciaszoba az előadóterem mögött volt, bár láthatóan alkalmatlanok voltak a közös megegyezésre bármiben (leszámítva azt, hogy négyet közülük meg sem kérdeztek). A fő számítógép, amely feldogozta és elemezte a Testvériségnek fontos adatokat, a pihenőhelyek mögött volt, egy légzsilipen keresztül volt elérhető. Érdekes, hogy senki sem őrizte, ugyanúgy, ahogy a Bölcsek pihenőhelyét és a konferenciaszobát sem.

LakókSzerkesztés

Lost Hill lakói kizárólag az Acél Testvériség tagjai közül kerültek ki, rajtuk kívül csak a kereskedők léphettek be, ha árút hoztak. Az előírásokat szigorúan betartották, és mindenkit beosztottak szolgálatba. Természetesen ez nem egy fasiszta társadalom volt - a Testvéreket egyenlően kezelték, elvárták a felsőbb kasztok tiszteletét, s bár erősen szabályozva, de akadt hely a barátságnak, bajtársiasságnak és románcnak.

A kasztokat könnyen fel lehetett ismerni. Lovagok és Lovag Beavatottak a Testvériség páncélját viselték, egy AK-112 Támadófegyverrel kiegészítve, Írnokok és Írnok Beavatottak karakterisztikus barna köpenyt viseltek, egy Wattz 1000 Lézerpisztollyal, a Paladinok pedig a T-51b Erőpáncélt viselték és nehézfegyverzetük volt. A Bölcsek pedig könnyen észrevehetőek voltak morozús szavaikról és barna köpenyükről, amelyet sárga csík díszített.

TennivalókSzerkesztés

Ahogy az összes helyszínen, a bunkerben is rengeteg tennivaló akad:

1. szintSzerkesztés

2. szintSzerkesztés

  • Gyógyulj meg és és sugármentesülj ingyen a doktornál.
  • Kérj beavatkozást a jó doktortól (lásd feljebb az árakat és a felépülési időt)

3. szintSzerkesztés

4. szintSzerkesztés

  • Fogadd el a "Derítsd fel a a Mariposa Katonai Bázist" küldetést John Maxson-tól.
  • Fogadd el a felszerelést a küldetéshez Mathia-tól (Mesterlövész puska, Rakétavető, Lézerpisztoly, Erőököl, Szabdaló).
  • Mutasd be a Mariposa-jelentést a Bölcseknek, és fogadd el a támogatást a Tesvériségtől, hogy megtámadd a bázist.

A színfalak mögöttSzerkesztés

Fejlesztés és kivágott tartalomSzerkesztés

Eredetileg Lost Hill nem egy bunker volt - csak egy kicsi, erős épület, amelyet a Mariposa katonái találtak meg, és úgy működtették mit egy bázis, később átalakítva egy igazi erőddé. Még több információ: Vault 13 időskála.

Eredetileg a Testvériségnek is volt egy inváziós végjátéka tervezve, amikor a Szupermutánsok felvonulnak a Testvériség ellen és ostrom alá veszik Lost Hills-t. Amíg hősiesen védik az erődöt, egy áruló Kedrick, megölte volna a Bölcseket, és eladta volna a Testvériséget a Szupermutánsoknak, így Lost Hill megsemmisült volna. Egy használaton kívüli Halott Testvériség térkép még mindig szerepel a játék file-jai között, amelyet a főmenün keresztül lehet elérni.

Más kivágott elemek magukba foglaltak néhány NJK-t, (egy írnok mormogása a Tesvériség ellenálásáról puha technológiák kutatása terén, mint szociológia és pszichológia), egy apró románc Jennifer, a Paladin és Michael között - összefügg egy alküldetéssel a pulzusgránátok és a lányokkal kapcsolatban az alsóbb szintről, és egy nappal/éjszaka körforgás a bunkerben.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki