Fandom

Magyar Fallout Wiki

Lieutenant

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Lieutenant
FO01 NPC Lieutenant N.png
faj: szupermutáns
kapcsolat: Mester
szerep: a Mester jobbkeze
a katonai bázis felügyelője
a Mutáns Hadsereg főparancsnoka
helyszín: Katonai bázis
megjelenés: Fallout
küldetések: Semmisítsd meg a mutánsok forrását
színész: Tony Jay
dialógus file: LT.MSG
SPECIAL: 10ST, 8PE, 10EN, 4CH, 8IN, 7AG, 6LK
Lieutenant2.gif
 
Gametitle-FO1.pngGametitle-FNV.pngGametitle-FNV DM.pngGametitle-FB.png

A Hadnagy, Lou, vagy ahogy kedvesen elnevezte néhány szupermutáns Lou Tenant, a Mester jobbkeze és a felügyelője minden munkának a Katonai bázison. Lou egy jó példája, milyennek szerette volna a Mester a szupermutánsokat: inteligensebbnek, erősebbnek és alapvetően jobbnak, mint a normális emberek.

ÉletrajzSzerkesztés

A Hadnagy eredetét homály fedi, nem sokat tudni az átalakulásáról. Az szupermutánssá való változás után gyorsan a Mester kedvencévé vált, köszönhetően magas intelligenciájának és mivel osztotta a Mester vízióját. Feltehetőleg a magas intelligencia annak köszönhető, hogy az FEV valamit tett vele, míg ki nem szabadult a sugárzásból. Valószínűleg egy Vault-ból származik, mivel a páncélzata nem hasonlít egyetlen szupermutáns társáéra sem, hanem az Acél Testvériség Paladinjainak páncélzatára. A Szupermutáns parancsnokok között, akik a Mester hadseregét vezették, a Hadnagy volt a legmagasabb fokozatú, a Mariposa katonai bázis felügyelője, és a legmagasabb parancsnoka a környező területek mutáns bevetéseinek.

Lou hatalma olyan messzire nyúlik, hogy Harry magával viszi a Vault Dweller-t, csak hogy megmutassa neki és jelentse, ő nem egy ghoul. Még magánál a Mesternél is jobban ismeri a Vault-okat, a szupermutánsokat és az Egység tervét. Eléggé szadista karakternek tűnik, aki élvezi hogy a játékoskaraktert megkínozhatja, ugyanúgy, ahogy arrogánsan emlegeti a szupermutánsok felsőbbrendűségét az emberi faj és a ghoul-ok felett, úgy mondja "ők a következő lépés az emberi evolúcióban".

A Vault Dweller küldetésében, hogy megállítsa a Mestert és megsemmisítse a tartályokat, a Hadnagy a negyedik szinten található a Mariposa katonai bázison. Itt hallgatja ki a Vault Dweller-t, annak reményében, hogy megtudja a Vault 13 elhelyezkedését. A játék végén a Vault Dweller megsemmisíti a Mariposa katonai bázist, a szupermutánsok forrásával együtt. A bevetés közben a játékos választhat, találkozik-e a Hadnaggyal vagy sem (megöli a robbantással) vagy pedig legyőzi csatában és megöli.

KépességekSzerkesztés

A Hadnagy észrevehetően keményebb és okosabb mint a standard szupermutáns katonák. 250 és 300 közötti életerőpontja van, és egy Gatling lézerrel van felszerelve. Vannak biomechanikus beültetései (bionikus szem) és fémpáncélt visel amit a testéhez igazítottak. A harc közben segítségére van VanHagan és két felfegyverkezett szupermutáns parancsnok (plusz néhány brainbot, amelyek hátulról támadhatják a játékost). Egyedi halál-animációja van, amelyben a teste apró darabokra esik szét, fájdalmas halált eredményezve.

JegyzetekSzerkesztés

A Hadnagy halál-animációja azt mutatja, hogy a Mester további fejlesztéseket hajtott végre rajta. A fémpáncél és az implantok valószínűleg létfontosságúak voltak az életbentartásához, mert miután elveszti az összes életerőpontját, a fejimplant letörik, a gyomra és a térdei felrobbannak, a keze pedig leolvad. Valószínűleg Lou-ra kevésbe hatott az FEV, így a Mester úgy döntött folyamatosan keringeti a szervezetében. Ezért van, hogy a sérülés után Lou teste darabokra esik, elutasítva a jelenlegi állapotot.

MegjelenésSzerkesztés

A Mutáns Hadsereg Hadnagya csak az első Fallout-ban tűnik fel.

Ellenségek a Fallout játékokban
a Fallout főbb karakterei

Sablon:Mariposa

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki