Fandom

Magyar Fallout Wiki

Khans

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Fallout/Fallout 2 szervezet
Khans
250x250px
vezetők: Garl (2161)
Darion (2241)
főhadiszállás: Khan Base (2161)
Vault 15 (2241)
jelentős tagok:
 
Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.png
Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.png

TörténelemSzerkesztés

A Kánok örökül hagyásaSzerkesztés

2161-ben, a Fallout 1 idején tanyát vertek egy elhagyott farmon Shady Sands közelében, s kisebb sátorvárost építettek fel köré. A rablók vezetője abban az időben Garl volt, de őt megölte a Vault Dweller, miközben Tandi megmentésére sietett, akit ők elraboltak. A Vault Dweller majdnem az egész bandát elintézte, csak egy fiatal srácot hagyott életben, akit úgy hívtak, Darion.

Az Új KánokSzerkesztés

Darionban hatalmas gyűlölet alakult ki a Vault Dweller és Tandi felé, és bosszút forralt ellenük. Átjárta a bűntudat, mert ahelyett hogy ő is meghalt volna a bandával együtt, rejtőzködve kellett élnie. Szervezett egy rablóbandát, s az ÚJ Kánokként kezdte el hívni magukat. Az Új Kánok elfoglalták a Vault 15-öt, ugyanazt a Vault-ot, ahonnan az eredeti Kánok származtak. A sors iróniájának köszönhetően Darion öregemberként 2242-ben hal meg a Kiválasztott keze által, aki annak az unokája, aki megölte a bandát 80 évvel azelőtt.

MegjelenésekSzerkesztés

A Kánok csak az egyike a három rablóbandának, akiket a Fallout 1-be terveztek. (a Viperák és a Sakálok lettek volna) Ők feltűntek a Fallout 1-ben és a Fallout 2-ben.

Lásd mégSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki