Fandom

Magyar Fallout Wiki

Küldetés: Anchorage (kiegészítő)

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Anchorage Szerkesztés

A körülmények romlásával az Egyesület Államok és Kína között kiéleződött az ellentét. Alaszka végelme érdekében az USA növelte katonai jelenlétét, hogy megakadályozzon egy esetleges inváziót a bering szoros irányából. Az olajkészletek fogyásával, az egyetlen megmaradt mélytengeri bányázható olajmező Alaszka partjainál a Csendes-óceánban feküdt. Kínát szabotálták a bányászásban az óceánon, az amerikai vállalatok. Ezzel tovább éleződött az ellentét, és Kína bevonult Alaszkába, és kezdetét vette a kínai-amerikai háború (2066-2077). Jingwei tábornok vezetésével a kínaiak ellenőrzésük alá vették jogtalanul az alaszkai kőolaj-vezetéket és tartalékokat. Az amerikaiak válaszkép megkezdték az úgynevezett "Alaszka Visszaszerzése Hadművelet" (2067-2077). Konstantin Chase tábornok vezetésével hősiesen küzdött, az amerikai Power Armor (Erőpáncél) hadtestek elkezdték kiszorítani a kínai hadtesteket. A Power Armor fejlesztésével a konfliktus , és a Transz-Alaszka Vezeték visszaszerzése elhúzódott. Források áramlanak Kanadába és ezzel a két Észak-Amerikai ország között kiéleződik az ellentét, és Kanada csapatai megtámadják az Alaszkai-vezetéket. A zord időjárás, a folyamatos bombázás, a beásott amerikai hadtestek és a Power Armor egységek végigsöpörték a kínai fővonalat. Kína utánpótlása akadozott és végül megszűnt, a kínaiak tartalékai elfogytak. 2077. január 10.-re felszabadult Anchorage városa, a kínaiakat felszámolták, a hadművelet sikerrel járt. A visszacsatolás emlékére Washington D.C.-ben emlékművet emeltek az elesett amerikai katonák emlékére. A kanadai-amerikai konfliktus folytatódik 2077-ig, a "Nagy Háború" kitöréséig, amely minden infrastruktúrát, kereskedelmet, ipart és kis híján az emberi létet is elsöpört a Földről.

Említés Szerkesztés

Anchorage Visszaszerzése Hadműveletről említést tesznek a Fallout1,2,3 és a Fallout3 Operation: Anchorage DLC-ben egy szimuláció formájában.

Forrás Szerkesztés

[1]Angol nyelvű Fallout Wiki

Fallout Biblia

--Gregory Cross 2011. február 17., 15:12 (UTC)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki