Fandom

Magyar Fallout Wiki

Készíts ellenmérget

289pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Készíts ellenmérget
helyszín: Shady Sands
adja: Seth
jutalom: Radsorpió ellenméreg, 250xp
kapcsolódik: Állítsd meg a radskorpiókat
 
Gametitle-FO1.png
Gametitle-FO1.png

Hogy megcsináld a küldetést, nem kell mást tenned, csak felajánlani Razlo-nak egy radskorpió farkát.

Ha már megcsináltad az Állítsd meg a radskorpiókat küldetést, robbanóanyag nélkül, akkor valószínűleg már van egy pár belőle.

Beszélj Dr. Razlo-val, és lesz egy olyan párbeszéd opció, hogy adj neki egy skorpiófarkat. Hálából ad ellenmérget és 250 TP-t. Tips:

Extra tapasztalatért, Menj a Dr. Razlo háza mögötti viskóhoz, ahol egy ember fekszik. A felszerelésed között keresd meg az ellenmérget, és használd a férfin. Ő Seth, (a Shady Sands-i őrök vezetője) testvére, akit megmérgezett egy Radskorpió. Amiért meggyógyítod, 400 TP-t kaphatsz.

Másik tipp: Ha kevés az életerőd, miután harcoltál a radskorpiókkal, ne pocsékold a stimpak készleted. Helyette beszélj inkább Dr. Razlo-val, (mielőtt odaadod neki a farkakat) és kérd meg hogy meggyógyítson. Ő ezt pénzért akarja majd megtenni. Mondj nemet az árra. Ezután felajánlhatsz radskorpió farkat is a gyógyításért. Ezzel a módszerrel ingyen meggyógyít, és megkapod az ellenmérget és a 250 TP-t.

Sablon:Stub-FO1

Shady Sands
Küldetések a Fallout-ban

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki