Fandom

Magyar Fallout Wiki

Junktown

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Nem összekeverendő Scrapyard, DC-vel a Fallout 3-ban, ahol ugyancsak találhatunk egy Dogmeat nevű kutyát.

Fallout település
Junktown
Fo1 Junktown Postcard.png
térképnév: Junktown
részek: Junktown bejárat
Crash House
Gizmo kaszinója
vezető: Killian Darkwater (2161)
orvos: Morbid
kereskedő: Killian Darkwater
küldetések: Tartóztasd le a Skulz-t
Öld meg Killiant
Buktasd le Gizmo-t
 
Gametitle-FO1.png
Gametitle-FO1.png

Junktown egy kisebb város Kalifornia déli részén. A háború után alapította egy Darkwater nevezetű katona. A régi város romjai helyett jobbnak látta, ha egy új építésébe kezdenek. Ahogy a neve is mutatja, a Nagy Háború után épült, mindenféle szemétből és roncsautókból. A város a kereskedelmből él, és a nyílt kórházának is van hírneve. 2161 környékén a város polgármestere Killian Darkwater volt, a város alapítójának unokája, aki a Darkwaters Raktáráruházat is működtette. A város másik nagyágyúja, Gizmo volt, bár és kaszinótulajdonos. Ahogy a kaszinó egyre több embert csalt a városba, a problémák is úgy szaporodtak el. Másik fontos hely a városban a Crash-House Fogadó, a Skulz otthona, a Skum Pitt, a Neal tulajdonában lévő bár. Doc Morbid volt a városka orvosa. Tycho, egy Pusztai Ranger ugyancsak helybeli lakos már egy ideje.

A fegyver előrántása Junktown-ban nem megengedett, kivétel ha önvédelemről van szó. A kapuk estére zárva vannak. 2161-ben Lars lesz az őrök feje, és Killian Darkwaternek dolgozott. A kapukat Kalnor őrzi. Van egy börtönük is, amit Andrew őriz. Az őrök leginkább Gizmo és a Skullz illegális tevékenységeit figyelik, de bizonyíték nélkül nem lépnek ellenük.

2161-ben Gizmo felbérelt egy bérgyilkost, hogy megölje Killiant, és teljes uralmat szerezhessen a városka fölött. Nem biztosan állítható, hogy a Vault Dweller melyik oldalra állt a két vezető küzdelmében. 2241-ben csatlakozott Új Kaliforniai Köztársasághoz és Shady állam része lett.
Junktown.jpg

Junktown tervrajz

IdézetekSzerkesztés

  • Ez nem egy vendégszerető városka. Ha olyat szeretnél, menj Junktown-ba. - Aradesh Shady Sands-ből.
  • Az apám valaha mesélt nekem a Háborúról. Az ő apja katona volt, mielőtt megalapította Junktown-t. - Killian Darkwater
  • Jobban teszed ha azt elteszed. Junktown egy békés hely haver, és szeretnénk ha az is

maradna. - Kalnor, egy Junktown-i őr.

  • Junktown kicsit délre, majd nyugatra van. Kicsi, de jó hely bedobni egy italt. Egy Kilian Darkwater nevezetű csávó vezeti, a helyi boltos, seriff és polgármester. - Ian
  • Junktown elég unalmas. Jobban szeretem a veszélyes útvonalakat. - Keri a Crimson Karavánból.
  • Itt volt és az egyik legfontosabb szabályt tanultam: jót cselekedni néha azt jelenti, hogy nagyon rossz ember legyek. a Junktown-i emlékeim bemocskolódtak, nem érzek megbánást az ott elkövetettekért. - Vault Dweller memoárjai
  • Junktown a kereskedők és árulók városa volt. - Vault Dweller memoárjai

Megjelenések a játékbanSzerkesztés

Junktown csak a Fallout első részében szerepel. Van egy hivatkozás a Fallout 3-ban képességkönyvében Juntown-i Mesék Jerky Vendor

A kulisszák mögöttSzerkesztés

Junktown eredeti vége meg lett fordítva. Pontosabban ha a játékos Kilian Darkwater oldalára áll, Kilian a bandájával statáriumot vezet be és a város egy zűrzavaros viskóvárossá válik, ahol az emberek félelemben élnek. Ha viszont Gizmo oldalán segít, a városka felvirágzik a kaszinónak köszönhetően. Végül úgy döntöttek, ez az összekeveredett üzenet nem megfelelő, mert nem a számított hatást okozza (jó befejezés Kilian és a törvény támogatásával és rossz befejezés Gizmo segítésével) nem egyezik a játékos akciójával. Így a végét megváltoztatták, és Kilian és a törvény megsegítésével a városka felvirágzik, Gizmo oldalán pedig egy bűnös várossá alakul.

ForrásokSzerkesztés

Kilian szerint a várost nagyapja alapította. Összhangban a Fallout Bibliával Jess Heinigs interjúja a Fallout Biblia 9-en

Forrás szövegekSzerkesztés

Junktown végjáték

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki