Fandom

Magyar Fallout Wiki

Intelligence

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Intelligence
Intelligence.gif
Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics
módosítja: az új Képességpontok száma szintenként, párbeszéd opciók, sok képesség
kacsolódó perk-ek: Elnyeri a (Fallout 2) Hízelgő, Állatbarát, Tanult, Empátia, Bónusz tüzelési érték, Gyógyító, Rad ellenállás, Pontlövő, Túlélő, Gyors tanuló.
kapcsolódó jellegek: Őstehetség
Fallout 3
módosítja: az új Képességpontok száma szintenként, Gyógyszer, Javítás, Tudomány
kacsolódó perk-ek: Felfogás, Computer Whiz, Apuci kisfia/Apuci kislánya, Educated, Rovarszakértő, Fegyvermester, Őrült harag, Gyors tanuló
J.E. Sawyer's Fallout RPG
módosítja:  ?
kacsolódó perk-ek:  ?
kapcsolódó jellegek:  ?
Van Buren
módosítja:  ?
kacsolódó perk-ek:  ?
kapcsolódó jellegek:  ?
200px
"Csak a legokosabbak ismerik fel, hogy mindig van mit tanulni."
 ... 
Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FO3.pngGametitle-FOT.pngGametitle-VB.pngGametitle-JES.png
Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FO3.pngGametitle-FOT.pngGametitle-VB.pngGametitle-JES.pngGametitle-LH.pngGametitle-TORN.png

Intelligence ('Intelligencia') az egyike az Elsődleges Statisztikáknak a SPECIAL karakter-rendszerben. Meghatározza a tudást, a bölcsességet és a gyors gondolkodást. A magas Intelligencia fontos szerepet játszik bármely típusú karakternél.

Fallout, Fallout 2 és Fallout TacticsSzerkesztés

módosítja: az új Képességpontok száma szintenként, párbeszéd opciók, sok képesség.

One of the unique qualities of A egyike az egyedi tulajdonságoknak a Fallout-ban és a Fallout 2-ben, a különbséget az teszi hogy ha a játékban egy alacsony intelligenciájú karakerrel játszunk. Ha alacsony az intelligenciaszint, sok NJK nem áll szóba velünk, egyesek inzultálhatnak, de akár meg is támadhatnak. Lehetséges idiótaként végigjátszani a játékot, bár nagyon sok mellék-küldetés nem válik elérhetőve és ez behatárolja a szintek elérését. Hiába hajtod végre a fő küldetéseket, a háttérinformáxiók rejtve maradnak. Emiatt az alacsony intelligenciájú karaktereket csak tapasztalt játékosoknak ajánljuk, vagy humoros végigjátszás szempontjából.

Fallout 3Szerkesztés

módosítja: Gyógyszer, Javítás, and Tudomány képességeket, ugyanúgy ahogy a szinteként kapható Képességpontok számát.

Az Intelligencia határozza meg, mennyi képességpontot kapsz szintlépésenként. Az alapképlet a 10+Intelligencia. Az Intelligenciaszint növekedése nem hat vissza a képességpontokra korábbi szinteknél, így az a legjobb ha minél korábban magasra állítjuk. Az ideiglenes módosítók Éjszakai személy vagy Button parókájanincs hatással a kapható képességpontok számára. Az egyik módszer hogy maximalizáljuk a képességet, hogy 9-re állítjuk, a karakterkészítésnél, és a Rivet city Tudományos laborjában megszerezzük a bobblehead-et, ha már kiértünk a vault-ból, a 2. szinten. A legkönnyebb út hogy megszerezzük a folyó nyugati oldalán van (ne feledjük: ne álljunk szóba senkivel, hogy elkerüljük a véletlen szintlépést). A Citadel után úszhatunk a Jefferson Memorial-nál, hogy elérjük Rivet city-t. A másik megoldás, ha végigússzuk a teljes útvonalat Rivet city-ig, így elkerülünk mindenkit, ha elérjük a vizet. Ha elkezdjük a Kapj Sugárbetegséget küldetést, Puszta Túlélő Kalauz küldetésben, visszautazhatsz Megaton-ba és a sugárfertőzést ingyen meggyógyítják.

Megjegyzendő, ha Hozzáértő-vel, Bobbleheads-el és az alap képességekkel elérhető a varázslatos teljes 1300 képességpont, ami szükséges, hogy maximáljuk az összes képességünket, a Tanult nélkül.

Érték Képességpont / Szint Képesség módosító
1 11 Gyógyszer +2, Javítás +2, Tudomány +2
3 13 Gyógyszer +6, Javítás +6, Science +6

Intelligencia-alapú perk-ekSzerkesztés

Perk Követelmény SZint További követelmények
Apuci kisfia / Apuci kislánya 4 2
Fegyvermester 4 2 Ügyesség 4
Gyors tanuló 4 2
Hozzáértő 4 4
Tanult 4 4
Rovarszakértő 4 4 Tudomány 40
Őrült Harag 5 10 Tudomány 50
Számítógépes zseni 7 18 Tudomány 70
Háborúpárti 7 26

Módszerek az Intelligencia növeléséreSzerkesztés

Elsődleges statisztikák

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki