Fandom

Magyar Fallout Wiki

Ian

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Disambig.png For the Fallout 3 character, see Ian West.
Ian
Npcian.gif
faj: ember
kapcsolat: Shady Sands
Vault Dweller
szerep: felfogadható nemjátékos karakter
helyszín: Shady Sands
megjelenés: Fallout
küldetések: Fogadd fel Ian-t
színész: None
dialógus file: IAN.MSG
Vcoldjoe.msg
SPECIAL: 7 ST 6 PE 6 EN 5 CH 6 IN 6 AG 5 LK
 
Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.png
Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.png

Ian egy alacsony, zömök, kereskedő testőr. A magának való férfi valaha a Crimson Karavánt őrizte a Hub-ban, de meglőtték egy rajtaütésen és így visszavonult Shady Sands-be. Ott segített megvédeni a várost és alkalmanként ellátogatott a Hub-ba és Junktown-ba kereskedni. Kicsit magának való, durva és néha egy kicsit beképzelt is. Sok Fallout játékos állítja, hogy Ian idegesítő, amikor hátbalő, ha az ellenség és közötte állsz. Ennek ellenére hasznos.

Amikor kérdezik, azt mondja, Shady Sands az otthona, de megemlíti hogy a szülővárosában valaki vár rá.

Fallout 2Szerkesztés

A Vault Dweller memoárjaival megegyezően, Ian meghal, miközben a Vault Dweller oldalán egy szupermutánssal harcol Necropolisban, és halálra égeti egy lángszóró. Bár egy véletlenszerű találkozásnál, a Törött Álmok Kávézójában Tandi megemlíti, hogy talán Ian a Kolostor tagja volt.

A Fallout 2 tervezésének egy pontjánál, Ian túlélte a harcot, és Vault City-ben él Old Joe néven. A párbeszédek alapján Ian összekeverte a Vault Dweller-t a Chosen One-al, és a múltat kezdte idézgetni, mielőtt felismerte volna a félreértést. Megjegyezve a Vault City polgárainak előítéletes természetét, Ian ad a Chosen One-nak egy fegyvert, egy régi Colt 6520 10mm pisztolyt, mielőtt elküldi, emlékeztetve a Chosen One-t, legyen méltó a Vault Dweller emlékéhez. Ez a karakter visszatér a Restoration Mod-nak köszönhetően.

Főbb információkSzerkesztés

  • Életerő: 50.
  • Akció pontok: 10
  • Szekvencia: 12
  • Páncél osztály: 15
  • Kritikus találat: 15%
  • Páncél: Leather Jacket.
  • Fegyverek: Kés, Pisztoly, SMG.
  • Hatékony a 10mm SMG-vel. Tehetséges a .223 Pisztollyal.
  • Kedveli az Erő Öklöt.
  • Speciális: Gyakran véletlenszerűen meglövi a Vault Dweller-t harc közben. Ez visszaköszön az Old Joe-val folytatott párbeszédben is.
  • Megtámad, ha rátámadsz az emberekre Shady Sands-ben, mielőtt felfogadnád.
  • Értékelés: Jól jön a játék elején, annak ellenére, hogy meglövi a játékost, vagy egyéb barátságos NJK-kat.
  • Van egy bug, ami megsokszorozza Ian-t a játéktéren. Ez igazán fájdalmas lehet, mert a játékosnak meg kell várnia, míg az összes Ian lép. (Fallout 1)

Mesélj rólaSzerkesztés

A következő dolgokról kérdezheted Ian-t: Háború, Shady, Junktown, Hub, Rablók, Karavánok, Sands, Necropolis, Orvos, Gyógyítás, Killian, Gizmo, Kaszinó, gyerekek, Apokalipszis, Mutánsok, Kánok, Tandi, pia, drogok, Seth, Aradesh, Razlo, Fizika, Kereskedők.

Kapcsolódó küldetésekSzerkesztés

A kulisszák mögöttSzerkesztés

Ian egy teszt-karakter volt, amit arra terveztek hogy megnézzék a nem játékos karakter mozgását, térképről térképre. Bár az eredeti kivitelezés hagy kívánni valót maga után, elég jól működött ahhoz, hogy úgy döntsenek, benne hagyják a játékban.

Ian karaktere Ian Dunteman-on alapul, Jess Heinig tervező barátján, bár a fejlesztők úgy találták elég nehéz ábrázolni egy karaktert néhány mondattal és párbeszéddel.

Lásd mégSzerkesztés

Ian dialógus file
Old Joe dialógus file

Fallout 1 csatlakozó NJK
Shady Sands

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki