Magyar Fallout Wiki

Hit Points

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Életerőpontok
120x200px
Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics
módosítja: HP gyógyulása naponta, gyógyulás hatása a játékosra
módosítva: Erő, Kitartás
belépő szint: 15 + Erő + Kitartás x 2
kacsolódó perk-ek: Életadó
kapcsolódó jellegek: Féld a Kaszást (Fallout Tactics)
Fallout 3
módosítja: Egészség
módosítva: Kitartás
belépő szint: 100 + Kitartás x 20
kacsolódó perk-ek: Életadó
J.E. Sawyer's Fallout RPG
módosítja: HP gyógyulása naponta, gyógyulás hatása a játékosra
módosítva: Kitartás, Erő
belépő szint: 30 + EN + ST (első szint)
EN + 6 (későbbi szintek)
kacsolódó perk-ek:  ?
Van Buren
módosítja: HP gyógyulása naponta, gyógyulás hatása a játékosra
módosítva: Kitartás, Erő
kacsolódó perk-ek:  ?
kapcsolódó jellegek:  ?
 ... 
Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FO3.pngGametitle-FOT.pngGametitle-VB.pngGametitle-JES.png
Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FO3.pngGametitle-FOT.pngGametitle-VB.pngGametitle-JES.pngGametitle-FOBOS.png

Hit Points (Életerő pontok vagy HP) egy játékmechanizmus, amely a karakter egészségét alkotja. Harc közben, a megsebzett karakterek Életerőpontot vesztenek. Amikor a karakter szintet lép további életerőpontokat kap. Ha a pontok száma 0-ra csökken, a karakter meghal. Nem szükséges mondani hogy fontos a HP figyelése a játék során. A HP visszaállítható orvosi eszközökkel/ételekkel (mint pl a Stimpak és Psuztai Omlettel.

Fallout, Fallout 2Szerkesztés

Kezdő szint: Kezdő maximum HP 15 + ST + (2 * EN).

A Maximum HP emelkedése szintenként: (EN / 2) + 2.

Fallout 3Szerkesztés

A Fallout 3-ban a karakter HP-je 90 + (Kitartás x 20) + (szint x 10). Ezzel a képlettel, a HP nyerés visszaható, és a Kitartás megemelheti korán vagy később ugyanazzal a hatással. Ez azt jelenti hogy a legmagasabb elérhető HP 535 lehet 10 Kitartással, az Életdó perk-el és a Túlélő Guru perk-el. (635 a Törött Acél DLC-vel).

  • Az Életadó perk adhat +30 HP-t.
  • A Túlélő Guru perk adhat +15 HP-t
  • A lüktető szív hangja hallatszik, amikor a karakternek alacsony az életereje, és a hang erősödik és gyorsabbodik ahogyan fogy.
    • Előfordulhat olyan eset, hogy annyira alacsony a játékos életereje, hogy a szívverése leáll!

Fallout TacticsSzerkesztés

Kezdő szint: Kezdő maximum HP 15 + ST + (2 * EN).

Maximum HP emelkedés szintenként (EN / 2) + 3.

Fallout: Brotherhood of SteelSzerkesztés

Sablon:Section

  • A Drágán add képesség +20 maximum HP-t ad. (egészen +200-ig) rangonként
  • A Rad Gyerek képesség gyógyít, miközben radioaktív sérülést szenvedsz.
  • A Szadista képesség lehetővé teszi, hogy megygógyítsons 2+ HP-t Cain-nak és +5 HP-t női karakternek (egészen a maximum +25 pontig a női karaktereknek és +10 pontig Cain-nak) rangonként amikor megölöd az ellenséget.
Származtatott statisztikák

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki