Fandom

Magyar Fallout Wiki

Harold

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Disambig.png For a Fallout Tactics karakterért lásd, see Harold (Fallout Tactics).
Harold
HubHarold.png
faj: FEV Mutáns
kapcsolat: Gecko ghoul-ok (Fallout 2)
szerep: Egy szerencsétlen mutáns (FO1)
Pusztai Idegen (FOBOS)
Gecko polgármestere(FO2)
Fa Isten (FO3)
helyszín: Hub (FO1)
Los (FOBOS)
Gecko (FO2)
Oasis (FO3)
Nursery (VB)
megjelenés: Fallout
Fallout 2
Fallout 3
Fallout: Brotherhood of Steel
Van Buren
Fallout: Brotherhood of Steel 2
küldetések: Találd meg az eltűnt karavánt (FO1)
Oázis (FO3)
színész: Charlie Adler (FO1, FO2)
Stephen Russell (FO3)
Alan Oppenheimer (FOBOS)
dialógus file: HAROLD.MSG (FO1)
Gcharold.msg (FO2)
SPECIAL: 6 4 5 8 7 6 7 (Fo1)
ref id: 31497 (FO3)
base id: 3034E (FO3)
FO3 Harold.jpg
 
Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FO3.pngGametitle-FOBOS.pngGametitle-VB.pngGametitle-FOBOS2.png

Harold egy speciális és fontos karakter a Fallout történétben, aki a Vault 29-ből származik, amelyet 2090-ben hagyott el. 2161 környékén a Hub belvárosában élt, 2208 környékén Los-ban élt, és 2241 táján Gecko-ban, 2277 táján pedig az Oasis-ban. Találkozott vele a Vault Dweller, a Kiválasztott, és a Magányos Vándor. Ő ez egyike azon karaktereknek, akik mindhárom részben feltűnik. Szörnyen mutálódott, és kevésbé hasonlít a sima ghoul-okra, mert igazából egy ember volt valaha, aki súlyos F.E.V sugárzást szenvedett el egy katonai bázison.

Harold életeSzerkesztés

Korai évekSzerkesztés

Harold otthona a Vault 29 gyermekekkel volt tele, akiket Diana, egy számítógéphez kapcsolt emberi agy nevelt fel. A lakók számára Diana egy istennő volt. A populáció nyugtalankodásai miatt egy teszt alanyt választottak ki, akit idő előtt kiengedtek a Vault-ból. Az alanynak vissza kellett térnie, és elmesélnie a kint tapasztaltakat: biztonságos e a Vaulton kívül vagy sem. Persze a teszt alanyok soha nem tértek vissza, és ez a tény visszatartott mindenkit egy időre.

Harold is egy ilyen tesztalany volt akit 2090-ben választottak ki. A biztonsági rendszer elkábította amely elvitte a Nursery-be, ami Diana helye volt. Ott választás elé állították: vagy Diana-val marad, vagy pedig felderíti a külső világot. Bár a felfedezést választotta, Diana-nak újra kellett volna programozni, hogy ne emlékezzen semmire róla vagy a Nursery-ről.

Harold beleegyezett, hogy Diana-val marad, de szökést tervezett. Az utazásia során megtartotta a nursery titkát, mert kötelességének tartotta, hogy titokban tartsa amíg nem áll készen rá a világ, hogy megtudja.

A 'Falloutban, ha megkérjük, magyarázza el melyik vault-ból származik, ő azt mondja egy olyanból, amelyik kudarcot vallott, és az élelmiszer hiánya megtizedelte a lakóit. Ez a Vault 27-re utal, amelyiket jóval túlzsúfoltak a megengedettnél.]

Kereskedő karrierSzerkesztés

Miután elhagyta az otthonát, sikeres karrierbe kezdett mint kereskedő, keresztül-kasul bejárva a pusztát. Ahogy egyre nagyobb fontosságú személy lett a Hub-ban, észrevette, hogy növekszik a mutáns állatok támadásainak száma a karavánjai ellen. Ez eléggé idegesítette, így be is fejezte a pályafutását rövidesen.

Expedíció a Mariposa-baSzerkesztés

Fájl:Fo1 Mariposa Base Layout.png

Harold és egy csapat más kalandor - közöttük egy Richard Grey nevezetű, aki egy doktor volt a Hub-ban, és akit ugyancsak felkavartak a különös mutánsok - követte a mután populáció nyomait, és meg is találták a forrását: egy régi katonai bázist, ahonnan kirajzottak a mutáns szörnyek.

Belül, a legtöbbjükre csak halál várt, ha nem a bennt tanyázó mutáénsok ölték meg őket, akkor a bázis még mindig működő biztonsági rendszere. Harold, Richard és még néhányan egész mélyen behatoltak a bázisra, ahol hatalmas tartályokat találtak, tele egy különös zöld folyadékkal, és úgy tűnt ez okozza a mutációt az állatoknál. Egy hatalmas robotkar belökte Grey-t a tartályba, és Harold úgy hitte meghalt. Harold kéőbb elájult, és egy kis idővel később a pusztában ébredt fel, és elkezdett mutálódni. Egy karaván rátalált, és visszavitte a Hub-ba, ahol letelepedett és nagy nyomorban élt.

a Fallout főbb karakterei
A Fallout 2 főbb krakterei
Fallout: Brotherhood of Steel főbb karakterei
The Hub

Sablon:Gecko Sablon:Oasis

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki