Fandom

Magyar Fallout Wiki

Gizmo

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Fallout karakter
Gizmo
SeatedGizmo.png
faj: ember
kapcsolat: önmagával
szerep: maffia főnök
helyszín: Junktown
megjelenés: Fallout
küldetés: Mentsd meg Killian életét
Szerezz bizonyítékot Gizmo ellen
Öld meg Killiant
színész: Jim Cummings
dialógus file: GIZMO.MSG
SPECIAL: 5 9 8 6 7 4 6
 
Gametitle-FO1.png
Gametitle-FO1.png

Gizmo a gazdag tulajdonosa a kaszinónak és a boxmeccseknek Junktown-ban. Érdekeltsége van elég sok üzletben, és jelentős kereskedelmi kapcsolatai vannak a Hub-al. Azirányú törekvéseiben, hogy megszerezze a hatalmat Junktown-ban, a város polgármestere, Killian Darkwater legnagyobb ellenfelévé vált. Killian távozásával, Gizmo képes lehetett volna akadálytalanul átvenni az irányítást. A hatalomért való rivalizálás kettőjük között a fő esemény a Vault Dweller számára, amikor a városba érkezik.

Gizmo működteti a Gizmo kaszinóját, és gyakran béreli fel a Skulz-t a piszkos munka elvégzésére. A testőre egy harcművészetekben jártas férfi, Izo, aki szinte soha nem mozdul mellőle.

Kenji Killian elleni bérgyilkos akciójának kudarca után, Gizmo munkát ajánl a Vault Dwellernek, ha sikerül ezt kiszedni belőle. Ha az ajánlatot elfogadja, Gizmo a Killian nyakában lógó kutyacédulákat akarja a siker bizonyítékául.A küldetés sikere esetén, Gizmo megjutalmazza a Vault Dweller-t és átveszi a hatalmat Junktown-ban.

A másik lehetőség, ha a Vault Dweller fel tudja venni egy diktafonra a párbeszédet, és ezt bemutatja bizonyítékul Killian-nak. Ez ahhoz vezethet, hogy Killian megkéri a Vault Dweller-t, hogy segítsen letartóztatni Gizmo-t. Balszerencsére, Gizmo ellenáll a letartóztatásnak, és megtámadja Killiant, az embereit és a Vault Dweller-t is.

Gizmo fegyvere egy ősrégi 9mm-es Mauser, amit Dogmeat előző tulajdonosától zsákmányolt.

Megjelenések a játékbanSzerkesztés

Gizmo csak az első Fallout-ban tűnik fel, egy Beszélő fejként, Jim Cunnings szinkronjával.

Lényegtelen dolgokSzerkesztés

Megjegyzés, hogy a korai tervezésben a végkifejlet Gizmo és Killian között nem volt ennyire egyértelmű: a győzedelmes Gizmo felvirágoztatja a várost, noha teljesen önös érdekekből, míg ha Killian nyer, zsarnokság köszönt a városka életébe, amit végül elnyel a homok. A végső verzióban az eredeti elképzelés nem került bele.

Lásd mégSzerkesztés

Gizmo dialógus file-ja

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki