Fandom

Magyar Fallout Wiki

Fallout demo

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Fallout demo
FoD Scrapheap.png
fejlesztő: Interplay Entertainment
kiadó: Interplay Entertainment
kiadási dátum: 1997
fajta: szerepjáték (demo)
Módok: Egyjátékos
Besorolás: ESRB: Mature, ELSPA: 15+
Platformok: Windows
Média: letöltés
Rendszer
követelmények:
Intel Pentium 90 CPU; Microsoft Windows 95 vagy magasabb, or DOS 5.0 vagy magasabb; 16MB RAM; 2x CD-ROM drive; DirectX 3.0a (ha Windows-on játszunk); 1 MB VESA-compliant SVGA grafikus kárya; Sound Blaster kompatibilis hangkártya
 
Gametitle-FO1.png
Gametitle-FO1.png

A Fallout demó egy ingyenesen letölthető bemutatója a Falloutnak. Amíg Junktown területét használja a végső verzióból, (különösképpen a terület bejáratát) egy új helyett, teljesen különböző karakterek és cselekmények szerepelnek benne (kivéve Dogmeatet és Philt aki próbál megszabadulni a kutyájától, ahogyan az eredeti játékban is).

A demó Scrapheapben játszódik, egy kisvárosban, amit két rivális banda a ural. Az egyik a Crypts akik ellenőrzésük alatt tartják a város erőművét, nagy számmal vannak jelen és bőrpáncélt viselnek. A másik banda a Fools, (egy Baka nevezetű nő a vezérük, ami japánul ostobát jelent), akik bár kevesebben vannak, de Fémpáncéllal és Nagy fegyverekkel felszerelkezve néznek szembe a Cryptsszel.

Csak Max Stone-nal játszhatunk a demóban, akinek a statisztikái és az életrajza ugyanaz, mint az eredeti játékban, a jellegei eléggé különböznek és jóval több felszerelése is van.

VégigjátszásSzerkesztés

Sokféle módon teljesíthetjük a demót. Az egyik, hogy segítünk a Cryptsnek, fenntartani a generátort, és elintézni a Foolst. A másik, hogy segítünk a Foolsnak elintézni a Cryptst, és uralni a várost. Vagy pedig nem csatlakozunk egyik bandához sem, hanem megvárjuk amíg kiirtják egymást, végzünk az életben maradt bandatagokkal és az emberek kezébe adjuk az erőművet, megszabadítva őket a bűnözéstől. Az utolsó lehetőség pedig, hogy megsemmisítjük a generátort, így mindenkit elintézünk.

JegyzetekSzerkesztés

A demo master.dat file tartalmazza a Vault Boy képeket a GURPS-ból, ami arra utal, hogy az előnyök és hátrányok, amiket használtak a Falloutban még a A GURPS Post Nuclear Adventure-ből valók.

Külső linkekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki