Fandom

Magyar Fallout Wiki

Fallout 4 FAQ

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Mi az a Fallout 4?

Fallout 4 egy akció szerepjáték, ami egy alternatív univerzumban történ apokalipszis után játszódik a jövőben. Az események a II. Világháború után gyökeresen megváltoztak az általunk ismerthez képest. A nyersanyagok hiánya miatti konfliktusok 2077-ben atomháborúhoz (Nagy Háború) vezettek, ami nagyrészt elpusztította a földi civilizációt, és teljesen átformálta a növény és állatvilágot. A játék ez után 200 évvel játszódik, és az 1950-es évek hangulatát hordozza.

Fallout 4 a folytatása a korábbi játékoknak: Fallout, Fallout 2, Fallout 3

Mikor fog a Fallout 4 megjelenni?

Fallout 4 a világon egyszerre 2015 november 10-én fog várhatóan megjelenni.

Ki fejleszti és adja ki a Fallout 4-t?

A Fallout 4 fejlesztője a Bethesda Game Studios, és a Bethesda Softworks adja ki a játékot.

Todd Howard a vezetője annak a csapatnak, akik a játékot fejlesztik, és ugyan ez a csapat fejlesztette a Fallout 3 játékot is, bár a pontos fejlesztőgárda nem ismert jelenleg.

Hol játszódik a Fallout 4?

Fallout 4 a Massachusetts állambeli Boston környékén játszódik, amit a játékban Commonwealth-ként ismerünk.

Bár a játék a 2077-es évben kezdődik pár órával a Nagy Háború előtt, de a játék fő cselekménye 200 évvel később 2277-ben játszódik.

Kit személyesít meg a játékos a Fallout 4-ben?

A játékos a Vault 111 egyetlen túlélőjét személyesíti meg, aki a játék elején a Nagy Háború előtt Sanctuary Hills-ben él párjával és gyermekükkel, ahonnan a Vault 111-be menekülnek a kirobbanó háború elől, ahonnan azután, egyelőre nem ismert okokból, 200 évvel később felbukkanjon.

Milyen besorolást kapott a Fallout 4 játék?

Európában időlegesen a PEGI 18, míg az Egyesült Államokban az M for Mature besorolást kapta.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki