Fandom

Magyar Fallout Wiki

Fallout: Resource Wars

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Fallout: Resource Wars egy képzelt Fallout világban játszódó spin-off játék, amelynek terveiről többször is beszélt J.E. Sawyer, a Van Buren vezető játék-tervezője, mint olyan projetktről, amit mindenképp meg szeretne valósítani. Tekintve, hogy Sawyer jelenleg nem dolgozik egyik hivatalos Fallout játékot fejlesztő cégnél sem, nem valószínű hogy ez a játék valaha elkészül.

A játék története a Fallout válágában játszódik, ezúttal az Európai kontinensen, a nyersanyag háborúk korában, a 2060-as években. A játékmenet csapat-alapú multiplayer lett volna. Egyfajta keveréke a tempós Motocross Madness-nek, a Battlefield: 1942 hagyományos és autós csatáinak, és CS-nél valamivel hosszabb időtartamú körökkel. A szerelés/javítás eleme itt is megjelent volna, a megsérült járműveket fegyvereket meg lehetett volna javítani, illetve az ép alkatrészeit fel lehetett volna használni más hasonló eszközök javításához.

A cselekményben szerepet kaptak volna a Királyi Fegyveres Erők katonái, illetve ennek egy csoportja, akik az anarchiába süllyedt Észak-Itália partjainál zátonyra futnak. A megmaradt gyorsan amortizálódó járműveikre, és szűkös felszerelésükre, és megmaradt fegyvereikre támaszkodva, próbálnak visszajutni a La Manche csatornához, de útjukat számtalan harc szegélyezi.

Fallout sorozat

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki