FANDOM

 ... 
Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FOTGametitle-FOT2Gametitle-FOBOS
Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FOTGametitle-FOT2Gametitle-FOBOSGametitle-FOBOS2Gametitle-VB

VD1

A változatos mutációk ellenére (nevezetsen a ghoul-ok, szupermutánsok, és trog-ok) még mindig a normális emberek vagy normálisak a legelterjedtebb emberszabású teremtmények a bolygón. A Nagy Háború eredményeként az emberiség mindörökre megváltozott, és mindkét részben rávilágítanak a pusztában élő emberek megváltozott természetére. Talán az igazi megmaradt emberek még mindig valamelyik Vault-ban élnek elzárva. A Legtöbb ember a Fallout világában még mindig átgondolt ember maradt, annak ellenére, hogy jelentős mutációkkal rendelkeztek, úgy mint több lábujj, zöldes bőr, törpeméret, vagy a haj teljes hiánya, valahol a semmi közepén a ghoul-ok és szupermutánsok között. A kibernetika is változó mértékben jelen van a Fallout világában, bár ezek legtöbbje inkább képességként jelenik meg, ritkán van látható jele annak, hogy a kibernetika a jelen.

Ismert alfajok Szerkesztés

Az alfajokba tartozhat bármely csoport, amelyik különbözik a normális emberektől, de nem annyira mint a ghoul-ok és a szupoermutánsok. Ismert emberi alfajok lehetnek a mutáció vagy az evolúció eredményeképpen a slag-ok, trog-ok, és a bestiaurak.A kiborgokat létezését is el lehet fogadni egy alfajnak, mint a Reaver-ek esetében. A kibernetika tárgyak, képek és tulajdonságokként jelennek meg a játékban, amit cselekedettekkel lehet kiérdemelni a szintlépés helyett.

Játék-specifikus információk Szerkesztés

SPECIALSzerkesztés

A SPECIAL karakter rendszerben az embereknél 40 karakterpontot lehet szétosztani az [[elsődleges statisztikák|elsődleges statisztikáik között. Megjegyzendő, hogy a Fallout-ban, aFallout 2-ben és a Fallout 3-ban csak emberi karakterrel játszhatsz. A Fallout Tactics-ban lehetőség van rá, hogy más fajokat is irányíts, (lásd Fallout Tactics fajok), még akkor is, ha elkezdeni a játékot csak emberrel lehet.

Fallout 3Szerkesztés

Az emberi NJK-k extra sérülést szenvednek a fejlövéstől, mind a VATS rendszerben, mind a szabad tüzelés módban. Válogasd meg a célpontjaidat, a fegyverhez kapcsolódóan, amit használsz. Bármilyen gránát, amit az NJK magánál tart, felrobbantható egy jól irányzott lövéssel.

Az ellenfél fegyverére lőve nagyon hatásos lehet a lefegyverezés, hiszen elég gyenge minőségű tárgyakról van szó, az puszta kezes harcban okozott sérülésük pedig elhanyagolható.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki