Fandom

Magyar Fallout Wiki

Elsődleges statisztikák

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Áttekintés játékok szerint
Strength.png

Elsődleges statisztikák a karakter számokkal kifejezhető születési adottságai. A SPECIAL karaktererrendszerben hét elsődleges statisztika van. Az angol kezdőbetűjük jelöli a rövidítésüket. Az elsődleges statisztikán alapulnak a származtatott statisztikák.

Az elsődleges statisztikák listájaSzerkesztés

Minimum és maximumSzerkesztés

Az embereknél, az Elsődleges statisztika nem mehet 1 alá vagy 10 fölé a készítés közben. Más fsjoknál (amelyek csak a Fallout: Tactics-ban elérhetőek), az Elsődleges statisztikák akár 16-ig is felmehetnek. . Minden fajnak különböző követelményei vannak az értékeknél. A Fallout-ban és Fallout 2-ben az Elsődleges statisztikák nem csökkenhetnek 1 alá és nem mehetnek 10 fölé. A Fallout Tactics'-ban különböző tárgyak fölemelhetik a természetes értékek fölé.

A Fallout 3-ban, a S.P.E.C.I.A.L rendszerben a minimum 1 és a maximum 10, de "láthatatlanul" meg lehet emelni. Például ha valakinek 10 Ügyessége van, de talál egy bobblehead-et, de nincs rajta valamilyen negatív módosító pl. Fémpáncél (Ag -1), de így az Ügyesség 10 marad, mert technikailag 11.

FajokSzerkesztés

A Fallout Tactics-ban, minden fajnak van néhány elosztható pontja a karakterkészítésnél. A számokfajonként: 42 a ghoul-oknak, 40 a szupermutánsoknak, 41 a halálkarmoknak, 45 a humanoid robotoknak és csak 35 a kutyáknak. A több mint 40 ponttal rendelkező karaktereknél a Perk érték sokkal alacsonyabb. e

Lásd mégSzerkesztés

Elsődleges statisztikák

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki