Fandom

Magyar Fallout Wiki

Doc Morbid

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Doc Morbid
Morbid.jpg
Doc Morbid tervrajza
faj: ember
kapcsolat: önmagával
szerep: Orvos
helyszín: Junktown
megjelenés: Fallout
küldetések: Zsarold meg Iguana Bob-ot
dialógus file: MORBID.MSG
 
Gametitle-FO1.png
Gametitle-FO1.png

Doc Morbid-nak egy orvosi rendelője van Junktown-ban 2161 környékén. Az őrei, Flash és Cougar megtámadják a látogatót, ha zaklatják az orvost. Meg tudja gyógyítani a Vault Dweller-t - pénzért.

Van egy lejárat az irodájában, ami egy földalatti hentesbolthoz vezet, ahol emberi testrészeket készít elő asszisztensével, a törpével, Gretch-el, hogy elküldjék Iguana Bob-nak a Hub-ba, aki úgy adja el, mint Iguana pálcikán.

Razlo Shady Sands-ből Doc Morbid tanítványa volt.

HáttérSzerkesztés

Doc Morbid Junktown orvosa volt és nem túl barátságos alkat. Az irodájában van egy lejárat, ami a pincébe vezet, egy földalatti hentesbolthoz, ahol emberi testrészeket készít elő asszisztensével, a törpével, Gretch-el. Mindezt azért, hogy elküldjék Iguana Bob-nak a Hub-ba, aki úgy adja el, mint Iguana pálcikán.

Amikor Junktown felé haladsz a karaván útvonalon, a karaván vezetője néha az mondja: "Úgy hallottam van egy doktor arrafelé. Halottakkal kereskedik, azt mondják." Ez feltehetően egy utalás Doc Morbid és Iguana Bob mesterkedéseire.

Interakció a karakterrelSzerkesztés

A játékos lemehet a pincébe, és ezt az információt felhasználva megzsarolhatja Iguana Bob-ot a Hub-ban.

FelszerelésSzerkesztés

Viselet Fegyver Egyéb Elhalálozás
- - Stimpak, Szerszám, Elsősegély csomag. összes

MegjelenésSzerkesztés

Morbid csak az első Fallout-ban tűnik fel. Egy koncepciórajz az egyetlen Leonard Boyarsky-tól, ami a kinézetére utal.

Junktown

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki