Fandom

Magyar Fallout Wiki

Brahmin Wood

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Brahmin Wood
Icon landmark.png
FoT Brahmin Wood map.jpg
Teljes térkép (klikk a nagyításhoz)
épületek: 7
vezető: Charon
orvosok: Sámán
küldetések: Brahim Wood (mission)
FoT Brahmin Wood map 2.jpg
Épületen belüli nézet (klikk a nagyitáshoz)

Brahmin Wood egy hely Fallout Tactics részben, melyet a Bunker Alpha-ból tudjuk elérni. Ez egy forrásban gazdag törzsi falu a háború előtti Chicago, Illinois körzetében.

Háttér Szerkesztés

2197-ben, egy csapatnyi fosztogató pár óra leforgása alatt foglalta el Brahmin Wood-ot. Súlyos veszteség volt ez, amit a Brotherhood of Steel nem hagyhatott annyiban.

A Brotherhood rekrutált egységei beléptek erre a területre és a primitív embereket kimenekítették innen, kiknek idősebb gyerekeit ételért besorozták magukhoz.

A falu vezetője, Charon szkeptikus volt a Brotherhood jóindulatával szemben, de miután a falu felszabadult a fosztogatók elnyomása alól, mindez tovaszállt. Továbbá beleegyezett a rekrutálási folyamatba is.

Brahmin Wood sámánát - más néven a Hawkeye-t - csak kismértékben érdekelte a falut érintő affér, a figyelmét az álmai és víziói kötötték le.

A falu felszabadítása után Brahmin Wood lett a legnagyobb toborzási központja a Brotherhood harci szekérnek.

Feladat Szerkesztés

Megnevezés: Brahmin Wood (mission)

A feladat Brahmin Wood-ban magában foglalja a sáman megtalálását, a fogságba esett falusiaka megmentését és a fosztogatók kiiktatását.

Egyéb információ Szerkesztés

Brahmin Wood csak a Fallout Tactics részben található meg.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki