Fandom

Magyar Fallout Wiki

Boneyard

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Fallout település
Boneyard
250x250px
térképnév: Boneyard
részek: Adytum
Boneyard belváros
Könyvtár
Erőd
Raktár
vezetők: Jon Zimmerman (Adytum)
Nicole (Az Apokalipszis követői)
Razor (Pengék)
Gabriel (Nepperek)
kereskedők: Tine (Adytum)
Zack (Nepperek)
csoportok: Pengék
Rendcsinálók
Nepperek
Az Apokalipszis Követői
küldetések: Találd meg a kémet a Követők között
Javítsd meg a hidroponikus farmokat Adytum-ban
Takarítsd el a Halálkarmokat
Öld meg Razort
Szerezz fegyvert a Pengéktől
Szabadíts fel Adytum-ot
 
Gametitle-FO1.png
Gametitle-FO1.png

A Boneyard (csonttemető), más néven Angel's Boneyard az a terület, ami megmaradt Los Angeles-ből , s a nevét onnan kapta, hogy a felhőkarcolók romjai úgy merednek az ég felé mint megannyi lecsupaszított csont. A Vault-Tec főhadiszállása valahol a város területén található, továbbá egy bemutató Vault, amely nem vett részt a kísérletekben.

LA nagyon megsínylette a Nagy Háborút, lakosságát megtizedelték, s azok, akik jelenleg ott élnek mind a Nagy Háború után érkeztek és telepedtek le. Guberálásból tartják fenn magukat leginkább, legyen szó felszerelésről vagy ételről. Los Angeles feyvernepperek, bandák és mindenféle emberek gyűjtőhelye. A legsűrűbben lakott rész egy külvárosi terület, Adytum.

TörténelemSzerkesztés

L.A. lakosságának nagyrésze meghalt, amikor a bombák becsapódtak, de azoknak, akik túlélték még mindig meg kellett küzdeniük a radioaktivitással, járványokkal, éhínséggel és egymással. Néhányan menedékre leltek a Demonstrációs Vault-ban, majd összefogtak és 2092-ben megalapították Boneyard-ot. Néhányan közülük megalapították Adytum-ot, egy elkerített városrészt Los Angeles külvárosában. Mások további közösségeket alkottak, mint a Pengék, a Hasfelmetszők, vagy az Apokalipszis Követői és a Fegyvernepperek.

2155-ben a Mester felfedezte az L.A. Vault helyét, elfogta a benne élőket és egy bázist hozott létre, amelyet követői a fő bázisnak használtak. Később egy monumentális épületet építettek a Vault fölé, amit úgy ismert meg a világ, mint a Katedrálist. A Kultisták, akik ismertté váltak, a Katedrális Gyermekeiként hívták magukat. Akik a Vault-ban maradtak, azok a Mester szolgáivá váltak, vagy a szekta tagjaivá. Akik elmenekültek, szétszóródtak a többi közösségben.

2150-es években egy csapat Halálkarom tűnt fel a Boneyard-ban, a Hasfelmetszők bázisát elfoglalva. 2159-ben Jon Zimmermann, a polgármester egy zsoldos bandát bérelt fel, a Rendcsinálókat, hogy megszabadítsák a várost a szörnyetegektől és megvédjék a várost a rablótámadásoktól. Ők 2161-re átvették az irányítást a város felett.

A Katedrális 2162-ben semmisült meg, nem tudni a Vault Dweller-nek köszönhetően, vagy a Mester robbantotta fel, miután megtudta hogy a szupermutánsai sterilek voltak.

2241-re Los Angeles az Új Kaliforniai Köztársaság állama lett, és Adytum úgy vált ismertté mint Új-Adytum.

VéleménySzerkesztés

Nem ismert, hogy a Vault Dweller kalandjai hogyan alakultak a Boneyard-ban. Az egyetlen kis utalás a Vault Dweller memoárjaiban található: "Sok ellenséggel találkoztam, és kevesebb baráttal a Boneyard-ban. Öltem, amikor szükség volt rá, és sokat tanultam az igazi ellenségeim természetéről." Nem tudni biztosan, annak ellenére sem hogy felfedte Zimmerman fiának igazi gyilkosait, segített a Pengéknek, és végül felszabadította Adytum-ot a Rendcsinálók uralma alól. Még azt sem tudjuk biztosan, vajon megölte-e a Halálkarmokat, így az is lehetséges, hogy Adytum csatlakozott az ÚKK-hoz a Rendcsinálók vezetésével, miután átejtették a Pengéket.

Megjelenés a játékbanSzerkesztés

Los Angeles az első Falloutban tűnik fel.

IdézetSzerkesztés

  • Los Angeles városa valószínűleg e legnagyobb város volt a Háború előtt. Az L.A. örökre kinyújtózott, s az épületek csontvázai a forró napon fekszenek. Még a szél sem fúj ebben a városba. - Vault Dweller memoárjai

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki