Fandom

Magyar Fallout Wiki

Big Town

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Fallout 3 locations project.png
Fallout 3 locations project
This article is within the scope of the Fallout 3 locations project. This project is dedicated to standardizing Fallout 3 location articles. If you want to participate, please check the project page.
Big Town
Icon settlement medium.png
Big Town.jpg
Aerial view of Big Town from the north
300x150px
map marker: Big Town
épületek: Clubhouse
Common House
Red's Clinic
Town Hall
vezető: Red
orvosok: Red
kereskedők: Pappy (repair only)
Red (medical supplies)
küldetések: Big Trouble in Big Town
Strictly Business
The Replicated Man
A Sticky Situation
cella név:
title?
 
Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png

Big Town egy közepes méretű település, északra, Vault 101-tól, közel a folyó partjához.

TörténelmeSzerkesztés

Miután Little Lamplight lakosai elérik a 16-18 éves kort,el kell hagyniuk a barlangot és itt gyűlnek össze mind. Big Town-ról azt híresztelik, hogy itt kényelmes és biztonságos az élet. De az igazság az, hogy Big Town korántsem egy boldog hely. Slaverek és Szuper mutánsok, gyilkolnak és rabolnak kedvük szerint. Amikor a Lone Wanderer először megérkezik ide, azonnal kideríti ,hogy a mutánsok elvitték néhány társukat az öreg rendőrség romjaihoz.

SzerkezetSzerkesztés

Big Town a Nagy Háború előtt valószínűleg egy csendes kis kertváros része volt. Azóta a lakosság egy erős bunkerré erősítette, A falakat autókból és más hulladék kacatokból állították össze. Az otthonokat homokzsákok és drótkerítések övezik. A város csak észak felől közelíthető meg egy hídon keresztül, ami alatt radioaktív vizesárok húzódik.

A harcok utánSzerkesztés

Miután teljesítetted a Big Trouble in Big Town küldetést, és megtanítottad nekik, hogyan védjék meg magukat, a mutánsok többé nem jönnek és sokkal barátságosabbá változik a város. A tanításaid kihathatnak annak a kereskedőnek az árujára, akivel a vadonban találkozhatsz, és Big Town-ba megy.

ProblémákSzerkesztés

  • Ha nem kezdted el a Big Trouble in Big Town küldetést több mint négy hét alatt, akkor a játék tájékoztatni fog, hogy Red és Shorty meghaltak. Ha ezután mész Big Town-ba,akkor már a küldetés kezdete előtt elbuktál. Tanácsos elkezdeni a küldetést amint már meg tudsz ölni egy szuper mutánst. Néha előfordulhat az is, hogy nem tudod megtanítani a város lakóit semmire, és még a mutánsok se támadnak.
  • Miután a Broken Steel fel lett telepítve, előfordulhat néha hogy egy óriási albínó skorpió lemészárolta a város lakóit mire odaérsz. Ez ellen gyakorlatilag semmit se tehetsz, akárhogyan próbálod megvédeni őket.

ÉpületekSzerkesztés

LakosságSzerkesztés

ZsákmánySzerkesztés

Kapcsolódó küldetésekSzerkesztés

MegjelenésekSzerkesztés

Big Town csak a Fallout 3-ban szerepel.

A kulisszák mögöttSzerkesztés

Name?
Major locations in Fallout 3

Sablon:Big Town

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki