Fandom

Magyar Fallout Wiki

Az Oázis

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Az Oázis
Icon settlement small.png
Oasis.jpg
Oasis loc.jpg
map marker: Oasis
vezető: Tree Father Birch
orvosok: None
kereskedők: None
küldetések: Oasis (quest)
cella név: OasisCave01 (Sunken Chambers)
OasisCave02
OasisCave03 (Caverns)
title? 00017E18 (Sunken Chambers)
00017E19 (Damp cave)
0002A58A (Caverns)
 
Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png

Az Oázis (Oasis) egy hely Észak-Nyugatra a Clifftop Shacks nevű szuper mutáns településtől. Tele van fákkal és más zöld növényekkel, ami kifejezetten ritka a Capital Wasteland kihalt pusztáin.

TörténelmeSzerkesztés

Harold, az FEV vírus egy különleges áldozata,akinek egy Bob nevű fa kezdett nőni a fején (néha Herbertnek hívja, mert "Bob utálja"), elfáradt utazásai közben és legyökerezett ezen a vidéken. Néhány ember felfedezte otthonát és elkezdték őt istenként tisztelni, egy kis vallásként aminek tagjait a Fák-őrzőinek hívták. Bob elkezdett csírázni és sok növényt vetett szét a környéken.

Amikor a Lone Wanderer megérkezett, azonnal beszélni akart Harolddal. A fa elmesélte neki a történetét és könyörgött neki, hogy vessen véget, az életének, amit kénytelen lenne egyhelyben letölteni. Az őrzők nem foglalkoztak Harold kívánságával, és megkérték a Vándort, hogy segítsen Bob növekedésében, vagy állítsa meg, csak ne ölje meg az istenüket.

SzerkezetSzerkesztés

Az Oázis a térkép legtetején található. Meredek sziklafalak veszik körül, és csak egy szűk hágón át lehet megközelíteni.

Hogyan lehet megtalálni a hágót: A térkép északi felén fut egy ösvény, ami párhuzamosan fut egy vasúti sínnel. Kövesd bármelyiket, amíg nem találsz két elhagyott vagont. A "CMR" felirat látható rajtuk. Mögötted lesz egy nagy kupac autópálya törmelék. Fordulj meg és indulj el a törmelék felé. Lesz egy híd egy hágó fölött. Ha átkelsz a hídon és folytatod utadat keletre, biztosan megtalálod az Oázist.

A hely koordinátáit megszerezheted Drifter holttestéből, aki a Dickerson Szentségházban lakik. Vagy találkozhatsz egy csapat kincsvadásszal útjaid, során, akik szintén megadják a hely hollétét, mielőtt megpróbálják megölni a játékos karaktert. Van egy harmadik esély is, egy látszólag önkívületben lévő kereskedő, aki rögtön meghal miután megszólítjuk. A testében jegyzeteket találunk amik elvezetnek az Oázishoz.

LakosságSzerkesztés

ZsákmányokSzerkesztés

Elsüllyedt termekSzerkesztés

Rögtön balra:

Az északi tavacska fenekén:

A következő szobában:

Nyirkos BarlangSzerkesztés

A barlang jobb oldalán, a padlón:

  • Nuka-Cola Quantum
  • Egy Sniper , a legvégén, kapcsold fel a Pip-Boy lámpáit, hogy láthasd. Keress egy csontvázat, egy muníciós dobozzal.
  • Egy Hasadó Telep, a muníciós doboznál.
  • 2 Nuka-Cola üveg és egy Konduktor,néhány gomba mellett.

De nagyon vigyázz! A Nyirkos Barlangban minden típusban vannak mirelurkök, egy szobában.Ha elúszol, átmész az ajtón, és vissza jössz, akkor elúszhatsz mellettük, és megküzdhetsz azon a kis szigeten, ahonnan jöttek.

Kapcsolódó küldetésekSzerkesztés

Oasis (quest)

JegyzetekSzerkesztés

  • Three Dog néha beszél egy helyről tele fákkal a Fővárosi Puszta területén, habár elismeri, hogy csak Jet miatt képzelődött. Valószínűleg erről a helyről beszélt.
  • A Prédikátor azt kiabálja, hogy fák vannak Északra. Lehet valami abban amit mond.
  • Harold ligetjéből el lehet jutni az Oázis középpontjába.

MegjelenésekSzerkesztés

Az Oázis csak a Fallout 3-ban szerepel. Viszont Harold szerepel számos más Fallout játékban is.

A kulisszák mögöttSzerkesztés

Oázisnak nevezzük az olyan füves, fás helyet a sivatagban, amit egy földalatti vízgyűjtő táplál.

GalériaSzerkesztés

Name?
Major locations in Fallout 3

Sablon:Oasis

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki