Fandom

Magyar Fallout Wiki

Andale

288pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Andale
Icon settlement small.png
Andale.jpg
Andale loc.jpg
map marker: Andale
épületek: Garden Shed
Old Man Harris' House
The Smith's House
The Wilson's House
küldetések: Our Little Secret
cella név: unnamed
title? 000011B6
300x300px
 
Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png

Andale egy déli kisváros DC és Tenpenny Tower között. Összesen 7 ember lakik itt.

TörténelmeSzerkesztés

Andale lakossága szerint ez a legjobb hely a világon. Azonban a városnak van egy sötét titka. Négy család élte túl a robbanást, és miután elfogyott az élelmük, egymást kezdték megenni. Azóta rengeteg kívülállót mészároltak le és már generációk óta belterjesen, ugyanazt a vérvonalat követik. Bill elmondja, hogy a Ház Birtoklási Egyesület nem engedi meg, hogy akármilyen jöttment beköltözhessen.

SzerkezetSzerkesztés

Andale közvetlenül Délre helyezkedik el a Fairfax romoktól. A városban három lakott és számos lerombolt otthon van, valamint egy Red Rocket benzinkút.

ÉpületekSzerkesztés

LakosságSzerkesztés

ZsákmánySzerkesztés

Kapcsolódó küldetésekSzerkesztés

FeljegyzésekSzerkesztés

  • A Kannibál perkkel képes leszel gyilkolás nélkül elhagyni a települést, miután felfedezted a titkukat.
  • Wilsonék fészerének a kulcsa az otthonuk emeletén található a hálószobában, egy asztalkán. Smithék pincéjének kulcsát az ő házuk emeletén találod, a hálószobában. Mindkét kulcs ellopható a háztartások férfitagjaitól is.
  • Ha jóban vagy a kannibálokkal és feltöröd a zárat a Vén Harris Házánál, akkor az öreg könnyedén megölhető anélkül, hogy a többiek észrevennék. A házát kisajátíthatod és az ágyában is alhatsz a Mélyen Alvó perkkel.

MegjelenésekSzerkesztés

Andale csak a Fallout 3-ban szerepel.

A kulisszák mögöttSzerkesztés

  • Fallout 3 a főváros környékén helyezkedő városok nevét használja fel. Andale valószínűleg Annandale, Virginia,egy Washington DC közeli kisváros.

BugokSzerkesztés

  • Ha a gyerekek a szüleik halála után Harris házába költöznek, és Harris is meghalt, a gyerekek még mindig, úgy beszélnek róla, mintha élne.
  • Sablon:Platforms Ha békét kötöttél a családokkal, Harris kulccsal bezárkózik a házába, és csak a család többi tagja megölésével lehet bejutni. A 360-as verzióban, a zár csak egy könnyű zárral van lelakatolva.
  • Sablon:Platforms Ha lementél a Smith pincébe és utána kijössz, a családtagok elkezdenek a ház felé menni, mintha észre se vették volna, hogy már kimentél. Mire odaérnek, Jack megszólít a szokásos módon.
  • Sablon:Platforms Ha kijössz a Smith ház pincéjéből, stb, a négy felnőtt a Wilson ház felé indul el.
  • Sablon:Platforms Néha, ha kilépsz a fészerből és Smith megszólít, a felnőttek egy helyben kezdenek kiabálni, és addig nem támadnak, amíg te nem lősz.
  • Sablon:Platforms Miután elhagytad a fészert, Jack úgy beszél veled, mintha már kibékültetek volna.
  • Néha, hogyha a vadászoktól veszel egy kis húst, és csak utána találod meg Andale-t, a szülők már a ház előtt várnak, hogy megöljenek. Sablon:Verify

{Navbox |1 = |editlink =Navbox Andale |title =Andale |groupA1 =Characters |contentA1 =Bill Wilson · Martha Wilson · Jenny Wilson · Jack Smith · Linda Smith · Junior Smith · Old Man Harris |groupB1 =Quests |contentB1 =Our Little Secret }}

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki